Γερμανία: Στα 46,9 δισ. ευρώ οι ηλεκτρονικές αγορές προϊόντων B2C για το 2015

Σύμφωνα με την ετήσια έρευνα της Ομοσπονδιακής Ένωσης για το εξ Αποστάσεως Εμπόριο και το Ηλεκτρονικό Εμπόριο (bevh), ο τζίρος των ηλεκτρονικών αγορών προϊόντων B2C (επιχείρηση προς καταναλωτή) στη Γερμανία ανήλθε στα 46,9 δισεκατομμύρια ευρώ το 2015, εμφανίζοντας αύξηση κατά 12% σε σύγκριση με τον προηγούμενο χρόνο (41,9 δισεκατομμύρια ευρώ). Όσον αφορά τις πωλήσεις ψηφιακών αγαθών και υπηρεσιών όπως π.χ. αεροπορικά εισιτήρια, ταξίδια, εισιτήρια για εκδηλώσεις και μέσα μαζικής μεταφοράς, αυτές ανήλθαν στα 12,97 δισ. ευρώ (+38%). Λαμβάνοντας υπόψη τα παραπάνω, τότε ο συνολικός τζίρος των διαδικτυακών πωλήσεων στη Γερμανία για το 2015 ανήλθε στα 65,34 δισ. ευρώ.

Γερμανία_Διαδικτυακές πωλήσεις B2C 2011 -2015Ο παραπάνω τζίρος των διαδικτυακών πωλήσεων προϊόντων αντιπροσωπεύει περίπου το 90% των συνολικών εξ αποστάσεως πωλήσεων, το ύψος των οποίων για το 2015 ανήλθε στα 52,37 δισ. ευρώ. Οι δε συνολικές πωλήσεις του εξ αποστάσεως εμπορίου αντιπροσωπεύουν το 11,7% του συνολικού τζίρου του λιανεμπορίου.

Ο μεγαλύτερος τζίρος των διαδραστικών πωλήσεων μέσω του ηλεκτρονικού εμπορίου προέρχεται από την κατηγορία του ρουχισμού με συνολικές πωλήσεις ύψους 10,01 δισ. ευρώ (+18%). Στη δεύτερη θέση βρίσκεται η κατηγορία των ηλεκτρονικών συσκευών και τηλεπικοινωνιών με συνολικές πωλήσεις ύψους 7,55 δισ. ευρώ (+33%). Στη συνέχεια, τη τρίτη θέση κατέχει η κατηγορία των βιβλίων και ebooks με συνολικές πωλήσεις ύψους 3,61 δισ. ευρώ (-8%). Ενώ η κατηγορία με την μεγαλύτερη ανάπτυξη το 2015 είναι οι πωλήσεις τροφών και αξεσουάρ για κατοικίδια ζώα με συνολικές πωλήσεις ύψους 842 εκατ. ευρώ (+74%). Αξιοσημείωτη είναι η αυξητική τάση που ακολουθούν οι πωλήσεις επίπλων – ειδών διακόσμησης (+15% στα 2,67 δισ. ευρώ) και οι πωλήσεις ειδών σουπερμάρκετ (+19% στα 736 εκατ. ευρώ).

Στο παρελθόν, σάς είχα αναλύσει για το ποιες ευρωπαϊκές χώρες αξίζουν πραγματικά να επεκταθούν οι διαδικτυακοί έμποροι, ποιοι είναι οι ανταγωνιστές και πού κρύβονται οι κίνδυνοι. Βέβαια, τα παραπάνω στοιχεία μας δείχνουν, εκτός των άλλων, ότι η Γερμανική αγορά αποτελεί μια από τις πιο ενδιαφέρουσες αγορές για τους Έλληνες εξαγωγείς και τους ιδιοκτήτες των ελληνικών ηλεκτρονικών καταστημάτων.

Σχετικά άρθρα:



Κατηγορίες:e-commerce, Internationalization

Ετικέτες:,

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: