Wayfair: Αύξηση καθαρών εσόδων κατά 70,6% στα 2,25 δισ. δολάρια – περαιτέρω επενδύσεις και στην Ευρώπη

Η Wayfair, ο μεγαλύτερος διαδικτυακός έμπορας επίπλων και οικιακών ειδών στις Η.Π.Α. ανακοίνωσε πρόσφατα τα οικονομικά αποτελέσματα για το έτος 2015. Σύμφωνα λοιπόν με τα παραπάνω στοιχεία, τα καθαρά έσοδα της Wayfair ανήλθαν στα 2,25 δισ. δολάρια, εμφανίζοντας αύξηση 70,6% σε σχέση με το 2014.

Wayfair-Revenue-2002_2015Το προσαρμοσμένο EBITDA διαμορφώθηκε σε ζημιές ύψους 15,9 εκατ. δολάρια έναντι ζημιών 62,5 εκατ. δολαρίων το 2014, ενώ τα καθαρά αποτελέσματα διαμορφώθηκαν σε ζημίες 77,4 εκατ. δολάρια έναντι ζημιών 148,1 εκατ. δολάρια το 2014, παρουσιάζοντας μείωση 47,73%.

Η Wayfair λειτουργεί πέντε επώνυμες μάρκες τη Wayfair.com, την Allmodern.com, την dwellstudio.com, την Βirchlane.com και τo Shopping Club με την επωνυμία Jossandmain.com. Αυτή απαριθμεί 5,4 εκατ. ενεργά μέλη, με ετήσιο οικογενειακό εισόδημα τα 50.000 – 250.000 δολάρια.Wayfair-BrandsΉδη από πέρυσι η Wayfair είχε παρουσιάσει τη στρατηγική της για την κατάκτηση της αγοράς επίπλου. Στα πλαίσια αυτής μάλιστα, αρχίζει και εμπλουτίζει το ηλεκτρονικό κατάστημά της με ιδιωτικές ετικέτες.

Wayfair-Private-LabelsΒέβαια, οι στρατηγικές επενδύσεις στην τεχνολογική ανάπτυξη της πλατφόρμας, στα logistics και την πολυκαναλική επικοινωνία αποτελούν τους μοχλούς ανάπτυξης αυτής.

Wayfair-Investment-Engineer

Wayfair-Investment-LogisticWayfair-Investment-Advertis

Wayfair-Networks-EffectsΠέρα των παραπάνω, η Wayfair θα ενισχύσει περαιτέρω την παρουσία της στην Ευρωπαϊκή αγορά (οι πωλήσεις της σε αυτήν αντιπροσωπεύουν μονάχα το 5% των συνολικών πωλήσεων της), ιδίως στις αγορές της Μ. Βρετανίας και της Γερμανίας (Ποιες ευρωπαϊκές αγορές Ηλεκτρονικού Εμπορίου αξίζουν πραγματικά). Μάλιστα,  η Wayfair απασχολεί ήδη 450 άτομα προσωπικό στην Ευρώπη.

Wayfair PositioningΣε μια εξαιρετικά κατακερματισμένη αγορά όπως αυτή του επίπλου, όπου το μερίδιο της (μεγάλης) ΙKEA στην ευρωπαϊκή αγορά εκτιμάται μονάχα σε 7%, αυτή συνεχίζει να ψάχνει τον μάστορά της (e-πιπλα: Η δυναμική μιας αγοράς που θέλει τον μάστορά της).

Την πλήρη παρουσίαση των οικονομικών αποτελεσμάτων της Wayfair μπορείτε να δείτε εδώ (αρχείο PDF).

Σχετικά άρθρα:



Κατηγορίες:e-commerce, E-Commerce Platforms, E-Furniture

Ετικέτες: ,

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: