Το ηλεκτρονικό κατάστημα εξατομικευμένων T-Shirts Spreadshirt βρίσκεται σε τροχιά ανάπτυξης. Σύμφωνα με την ίδια, οι πωλήσεις της για το 2015 ανήλθαν σε 85 εκατομμύρια ευρώ, παρουσιάζοντας αύξηση 18% σε σχέση με το 2014 (Spreadshirt: Αύξηση εσόδων κατά 10% στα 72 εκατ. ευρώ).
Μοχλός αύξησης των παραπάνω πωλήσεων και για το 2015 ήταν οι αγορές των Η.Π.Α.. Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι το μεγαλύτερο ποσοστό του τζίρου της προέρχεται από τις αγορές της Β. Αμερικής (32 εκατ. ευρώ) και μετέπειτα από τις γερμανόφωνες αγορές (29 εκατ. ευρώ). Υπενθυμίζω ότι η Spreadshirt λειτουργεί από το 2014 και μια B2B πλατφόρμα, την Yink.com.
Σημειώνεται ακόμα, ότι η μονάδα παραγωγής της παραπάνω εταιρείας μεταφέρθηκε στα τέλη του 2015 στην Τσεχία. Ενώ στο πλαίσιο ενίσχυσης της διεθνοποίησης της, η ίδια ανακοίνωσε πρόσφατα ότι θα τροποποιήσει το μοντέλο επιβράβευσης των συνεργατών της.
Τον συναρπαστικό κόσμο της Μαζικής Εξατομίκευσης καθώς και μερικές βέλτιστες πρακτικές του σας παρουσίασα εκτενέστερα σε παλαιότερα άρθρα μου.
Σχετικά άρθρα:
- Spreadshirt: Αύξηση εσόδων κατά 10% στα 72 εκατ. ευρώ
- Spreadshirt: Δημοσίευση στατιστικών στοιχείων επιστροφής
- Spreadshirt: Σε τροχιά ανάπτυξης με εξατομικευμένα μπλουζάκια
- Mass Customization: Ανακαλύψτε τον συναρπαστικό κόσμο της Μαζικής Εξατομίκευσης!
- E-Commerce Forum 2020: Οι πρώτοι διεθνείς ομιλητές του Συνεδρίου για τις 21 και 22 Νοεμβρίου 2013
- Getwear: Παράδειγμα βέλτιστης πρακτικής στην εξατομικευμένη παραγωγή
- 2012: Δέκα επιχειρηματικά μοντέλα που ενδιαφέρουν την ελληνική αγορά
Categories: e-commerce, E-Fashion, Mass Customization
Απάντηση