Η About you επαναπροσδιορίζει τη στρατηγική της

Την προηγούμενη εβδομάδα, η About you (About you: Τo «ανοικτό πολύ-προσωπικό οικοσύστημα ηλεκτρονικού εμπορίου») στo πλαίσιo της παρουσίασης των οικονομικών αποτελεσμάτων της ανακοίνωσε και τον επαναπροσδιορισμό της στρατηγική της.

aboutyou_discoverΔύο, μόλις, χρόνια μετά από το λανσάρισμα του καινοτόμου εγχειρήματός της About you, όπου τα Apps και η έμπνευση ήταν οι λέξεις κλειδιά της πλατφόρμας «Open-Commerce»,  άλλαξε το σύνθημά της, σε «ανακάλυψη». Μάλιστα, τον κυρίαρχο ρόλο στη νέα στρατηγική της δεν την έχουν πια οι συνεργάτες – προγραμματιστές των εφαρμογών, αλλά οι ίδιοι οι πελάτες της μέσω user generated content και του Social Commerce.

Υπενθυμίζω ότι, μέχρι πρόσφατα, οι προγραμματιστές και οι έμποροι μπορούσαν να προτείνουν τις δικές τους εφαρμογές, από τις οποίες λάμβαναν προμήθεια για τις πωλήσεις τους. Φαίνεται, λοιπόν, ότι μάλλον ο παραπάνω τρόπος προσέγγισης δεν έφερε τα επιθυμητά αποτελέσματα.

Ως εκ τούτου ενσωματώθηκε μια νέα κατηγορία,  η κοινότητα μόδας, με το προφίλ των χρηστών και το περιεχόμενο που δημιουργεί ο ίδιος ο χρήστης. Ενώ κάθε εβδομάδα, η τάση της εβδομάδας θα προσφέρει στους χρήστες μια εξατομικευμένη επιλογή ρούχων, προσφέροντας 10% έκπτωση στα προτεινόμενα αγαθά. Μάλιστα, από το τέταρτο τρίμηνο του 2016 οι χρήστες θα έχουν τη δυνατότητα να φορτώσουν και τα δικά τους κολάζ και Outfits στα κινητά τηλέφωνά τους. Η About you ελπίζει ότι μέσω ενός άριστου εξατομικευμένου περιεχομένου θα μπορέσει να καλύψει τα διαφορετικά στυλ των ετερογενών πελατών της.

About-you.app

Όσον αφορά τα οικονομικά αποτελέσματά της, οι καθαρές πωλήσεις για την οικονομική χρήση 2014-2015 υπολογίζεται ότι τριπλασιάστηκαν στα 75 εκατ. ευρώ έναντι του πρώτου έτους λειτουργίας της, ενώ παράλληλα διπλασιάστηκε η πελατειακή της βάση από 500.000 σε 1.000.000 ενεργούς πελάτες.

Αν και η About you της γερμανικής Otto δεν είναι κερδοφόρα, υπάρχει έντονο επενδυτικό ενδιαφέρον για την αγορά του μειοψηφικού πακέτου μετοχών της (το καλοκαίρι θα ανακοινωθούν τα ονόματα των νέων επενδυτών), ενώ η ίδια αποτιμάται στα 320 εκατ. ευρώ.

Σχετικά άρθρα:



Κατηγορίες:e-commerce, E-Commerce Platforms, E-Fashion, Social Commerce

Ετικέτες:

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: