Η Bed Bath & Beyond, η οποία κατέχει την 80η θέση στη λίστα του Internet Retailer που περιλαμβάνει τους 500 μεγαλύτερους λιανέμπορους της Αμερικής και του Καναδά με τζίρο περί τα 12,1 δισ. δολάρια, ανακοίνωσε την εξαγορά της One Kings Lane, η οποία ήταν γνωστό ότι αναζητούσε επειγόντως αγοραστή/επενδυτή. Στις αρχές του 2014, η One Kings Lane είχε λάβει νέα επενδυτικά κεφαλαία ύψους 112 εκατ. αμερικανικών δολαρίων, αυξάνοντας την αποτίμηση της στα 1 δισ. δολάρια περίπου. Ωστόσο, ακόμη δεν έχει γίνει επισήμως γνωστό το κόστος απόκτησης της (σίγουρα αυτό δεν θα έχει καμία σχέση με την φούσκα-αποτίμησή της).
Μετά την εξαγορά της Zulily από την QVC και της Gilt από την HBC ήρθε, λοιπόν, και η σειρά της One Kings Lane να παραδεχτεί την αποτυχία του επιχειρηματικού μοντέλου της, αυτού του Shopping Club αξεσουάρ επίπλωσης και προϊόντων διακόσμησης σπιτιού.
Με το μέλλον των Shopping Clubs αλλά και το μεγάλο πρόβλημα των -Mass Market- Ηλεκτρονικών Καταστημάτων και επιχειρηματικών μοντέλων, όπως αυτό των Deal Sites και Shopping Clubs είχα ασχοληθεί εκτενέστερα σε άλλο άρθρο μου (η σχετικότητα και η παγίδα της προσέγγισης πολλαπλών κοινών-στόχος). Το επιχειρηματικό μοντέλο των Shopping Clubs, σάς το είχα παρουσιάσει εδώ.
Σχετικά άρθρα:
- One Kings Lane: Είσπραξη 112 εκατ. δολαρίων από επενδυτικά κεφάλαια
- Wayfair: Αύξηση καθαρών εσόδων κατά 70,6% στα 2,25 δισ. δολάρια – περαιτέρω επενδύσεις και στην Ευρώπη
- Fab: Αποσύρεται από την ευρωπαϊκή αγορά
- e-πιπλα: Η δυναμική μιας αγοράς που θέλει τον μάστορά της
Categories: e-commerce, E-Furniture, Shopping Clubs
Το κόστος εξαγοράς ανήλθε στο ποσό των 11,78 εκ δολαρίων. http://fortune.com/2016/10/11/bed-bath-beyond-one-kings-lane-2/