Ενώ το κοινό ηλεκτρονικό εμπόριο διοργανώνει τις Εβδομάδες Ηλεκτρονικού Εμπορίου, η Amazon πηγαίνει ακόμα ένα βήμα παραπέρα. Καθώς η Amazon διοργανώνει για πρώτη φορά εβδομάδα προσφορών (Alexa, What Are Your Deals?) αποκλειστικά για φωνητικές παραγγελίες μέσω της Alexa, εγκαταλείποντας το γνωστό και σύνηθες περιβάλλον ενός ηλεκτρονικού καταστήματος, ήτοι τη χρήση της οθόνης.
Η Amazon μέσω του «Contextual Commerce» (Με ποιον τρόπο το Contextual Commerce θα αλλάξει το Ηλεκτρονικό Εμπόριο) φέρνει τη διαδικασία αγοράς προϊόντων ακόμα πιο κοντά στη λήψη της απόφασης αγοράς – πρόθεση για αγορά καθώς οι συσκευές της Amazon Dash Button και Amazon Echo βρίσκονται μέσα στα νοικοκυριά. Στο παρακάτω βίντεο μπορείτε να δείτε μερικά παραδείγματα εκτέλεσης παραγγελιών μέσω των διεπαφών φωνής, της Alexa.
Βέβαια δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι η Amazon είναι ο μοναδικός έμπορος-ΟΜΙΛΟΣ που επενδύει συνεχώς σε εναλλακτικές μορφές συσκευών, ενώ αυτή απασχολεί στα τμήματα της Alexa (How to Get a Job on Amazon’s Alexa Team) και Echo πάνω από 1.000 άτομα προσωπικό.
Σημειώνεται ότι πρόσφατα η Amazon έφερε την συσκευή ηχείου Echo και στην Ευρώπη (Η Amazon φέρνει την έξυπνη συσκευή ηχείου Echo και στην Ευρώπη).
Σχετικά άρθρα:
- Η Amazon φέρνει την έξυπνη συσκευή ηχείου Echo και στην Ευρώπη
- Amazon Echo: Η προσωπική συσκευή ηχείου της Amazοn εκτελεί τώρα και παραγγελίες
- Amazon Echo: Η Amazon λάνσαρε μια προσωπική συσκευή ηχείου που σας ακούει, σας απαντάει..και σας παρακολουθεί!
- Με ποιον τρόπο το Contextual Commerce θα αλλάξει το Ηλεκτρονικό Εμπόριο
Categories: e-commerce, IoT, On-Demand Commerce, Smart Devices, Trends
Απάντηση