LeShop: Αύξηση των πωλήσεων κατά 3,5% στα 182,1 εκατ. ελβετικά φράγκα

Με αύξηση των πωλήσεων κατά 3,5% «έκλεισε» την περασμένη χρονιά η LeShop. Σύμφωνα με σημερινή ανακοίνωση του κορυφαίου διαδικτυακού σούπερ μάρκετ της ελβετικής αγοράς, οι συνολικές πωλήσεις της ανήλθαν στα 182,1 εκατ. ελβετικά φράγκα παρουσιάζοντας αύξηση 3,5% σε σχέση με το 2015.

leshop_revenue_1999_2016

Εξέλιξη πωλήσεων – Πηγή: LeShop

Η αύξηση οφείλεται μεταξύ άλλων στις επενδύσεις που πραγματοποιήθηκαν στις υποδομές εξυπηρέτησης των πελατών – μετά το relaunch τον περασμένο Οκτώβρη, η θυγατρική του Ομίλου Migros προσφέρει στενότερα χρονικά διαστήματα παράδοσης των παραγγελιών (1,5 ώρα) ενώ προσφέρει και πάνω από 1000 κωδικούς βιολογικών προϊόντων.

leshop_most-popular-product

Τα 10 δημοφιλέστερα προϊόντα της LeShop – Πηγή: LeShop

Ενδιαφέρον είναι το στοιχείο ότι το 42% των παραγγελιών προέρχονταν από τις κινητές συσκευές (Smartphone και ταπλετ).

Στη λίστα της iBusiness με τα 100 μεγαλύτερα διαδικτυακά καταστήματα της Ελβετίας για το 2015 η LeShop βρίσκεται στην έκτη θέση κατάταξης (Τα 10 μεγαλύτερα διαδικτυακά καταστήματα της Ελβετίας, 2015), ενώ η coopathome.ch βρίσκεται στην όγδοη θέση της κατάταξης.

Σχετικά άρθρα:



Κατηγορίες:e-commerce, E-Food

Ετικέτες: ,

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: