Με αύξηση των πωλήσεων κατά 3,5% “έκλεισε” την περασμένη χρονιά η LeShop. Σύμφωνα με σημερινή ανακοίνωση του κορυφαίου διαδικτυακού σούπερ μάρκετ της ελβετικής αγοράς, οι συνολικές πωλήσεις της ανήλθαν στα 182,1 εκατ. ελβετικά φράγκα παρουσιάζοντας αύξηση 3,5% σε σχέση με το 2015.

Εξέλιξη πωλήσεων – Πηγή: LeShop
Η αύξηση οφείλεται μεταξύ άλλων στις επενδύσεις που πραγματοποιήθηκαν στις υποδομές εξυπηρέτησης των πελατών – μετά το relaunch τον περασμένο Οκτώβρη, η θυγατρική του Ομίλου Migros προσφέρει στενότερα χρονικά διαστήματα παράδοσης των παραγγελιών (1,5 ώρα) ενώ προσφέρει και πάνω από 1000 κωδικούς βιολογικών προϊόντων.

Τα 10 δημοφιλέστερα προϊόντα της LeShop – Πηγή: LeShop
Ενδιαφέρον είναι το στοιχείο ότι το 42% των παραγγελιών προέρχονταν από τις κινητές συσκευές (Smartphone και ταπλετ).
Στη λίστα της iBusiness με τα 100 μεγαλύτερα διαδικτυακά καταστήματα της Ελβετίας για το 2015 η LeShop βρίσκεται στην έκτη θέση κατάταξης (Τα 10 μεγαλύτερα διαδικτυακά καταστήματα της Ελβετίας, 2015), ενώ η coopathome.ch βρίσκεται στην όγδοη θέση της κατάταξης.
Σχετικά άρθρα:
- LeShop: Αύξηση των πωλήσεων για τρίτη συνεχόμενη χρονιά
- LeShop: Αύξηση των πωλήσεων κατά 6% στα 158,1 εκατ. ελβετικά φράγκα
- SpeedyShop: Click & Collect θυρίδες για βιαστικούς
- LeShop: Στασιμότητα στις πωλήσεις για τρίτη συνεχόμενη χρονιά
- LeShop: Επέκταση μέσω Drive in – σούπερ μάρκετ
Categories: e-commerce, E-Food
Απάντηση