Το επιχειρηματικό μοντέλο της Enjoy καταδεικνύει το εύρος των δυνατοτήτων και τις προοπτικές του Ηλεκτρονικού Εμπορίου

Το επιχειρηματικό μοντέλο του Personal Commerce της Enjoy (Enjoy: Ο νέος τρόπος πώλησης ηλεκτρικών συσκευών) καταδεικνύει εμφατικά το εύρος των δυνατοτήτων και τις προοπτικές του Ηλεκτρονικού Εμπορίου. enjoy-2017

Η Enjoy παρέχει εμπορικές υπηρεσίες προς τους επώνυμους κατασκευαστές Ηλεκτρονικών Καταναλωτικών Αγαθών, ενώ μέσω της «κινητής της ομάδας ειδικών- experts» καταφέρνει οργανικά να προσελκύσει νέους πελάτες μέσω μιας υπερισχύουσας αποκλειστικής προσφοράς-πρότασης αξίας (Ενθουσιασμός των πελατών από υπηρεσίες), χωρίς έξοδα μάρκετινγκ. Η Enjoy προσφέρει την υπηρεσία της σε οκτώ πόλεις των ΗΠΑ, ενώ από το φθινόπωρο του 2016 είναι κερδοφόρα. Συνολικά η Enjoy έλαβε επενδυτικά κεφάλια ύψους 80 εκατ. δολαρίων.

Παρακάτω μπορείτε να δείτε μια ενδιαφέρον συνέντευξη του ιδρυτή και διευθύνοντος συμβούλου της Enjoy, Ron Johnson για τον τρόπο λειτουργίας της Enjoy. Η συνέντευξη δόθηκε στο πλαίσιο του συνεδρίου Shoptalk.

Όπως αναφέρει ο Ron Johnson, η έξυπνη πρακτική πωλήσεων της Enjoy μπορεί να επεκταθεί και σε άλλες κατηγορίες προϊόντων που χρήζουν επεξήγησης.

Σχετικά άρθρα:



Categories: Business Models, Curated Shopping, e-commerce, Location Based Services

Tags: ,

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.