Windeln.de: Αύξηση τζίρου κατά 9% στα 195 εκατ. ευρώ

Μετά την πολλαπλή αναθεώρηση των προβλέψεών της για τα οικονομικά αποτελέσματα του έτους 2016, η γερμανική Windeln.de, η οποία πουλάει τα πάντα για τα νεογέννητα και τα νήπια παιδιά, κατάφερε να αυξήσει τις ενοποιημένες πωλήσεις της για το 2016 στα 194,8 εκ. ευρώ παρουσιάζοντας αύξηση 9% σε σχέση με το 2015.

Σύμφωνα με τις σημερινές δημοσιευθείσες ετήσιες ενοποιημένες οικονομικές καταστάσεις της Windeln.de, η συγκεκριμένη αύξηση οφείλεται κατά κύριο λόγο στην αύξηση κατά 24% των ενεργών πελατών της (από 859 χιλ. το 2015 σε 1,06 εκατ. πελάτες το 2016), με μέσο όρο αξίας καλαθιού τα 88 ευρώ και ετησίως 2,2 παραγγελίες ανά ενεργό πελάτη.

Ο μεγαλύτερος τζίρος (138,98 εκατ. ευρώ) προέρχεται από το ηλεκτρονικό κατάστημα της Windeln.de στη Γερμανία, μέσω του οποίου διεκπεραιώνονται και οι πωλήσεις προς την κινεζική αγορά, συνολικής αξίας 89,38 εκατ. ευρώ.  Ενώ τα ξένα ηλεκτρονικά καταστήματά της Windeln.ch, Pannolini.it, Feedo.cz, Kindertraum.ch, Toys.ch και bebitus.com πραγματοποίησαν συνολικές πωλήσεις ύψους 56 εκατ. ευρώ περίπου.

Το προσαρμοσμένο περιθώριο κερδών προ φόρων και τόκων (Adjusted EBIT) επιδεινώθηκε σημαντικά κατά 136%, από -5,8% στο -13,7%, κυρίως εξαιτίας των δαπανών της διεθνοποίησης, των δαπανών αλλαγής του πληροφοριακού συστήματος ERP και των δαπανών αναδιοργάνωσης. Η Διοίκηση της εταιρείας εκτιμά ότι θα φθάσει το break even στα αποτελέσματα του 2019.

Η αξία της ευρωπαϊκής (ηλεκτρονικής) αγοράς παιδικών και βρεφικών ειδών εκτιμάται το 2017 σε 12, 1 δισ. ευρώ (σε τιμές λιανικής).

Την πλήρη παρουσίαση των οικονομικών αποτελεσμάτων της Windeln.de μπορείτε να δείτε εδώ (αρχείο PDF).

Σχετικά άρθρα:



Categories: e-commerce

Tags: , , ,

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αρέσει σε %d bloggers: