Picnic: Το ταχύτερα αναπτυσσόμενο mobile σούπερ μάρκετ στον κόσμο

Το e-Food κρύβει τεράστιες προκλήσεις και αυτό που κρίνεται απαραίτητο για την ανάπτυξή του και στην Ελλάδα είναι μια εκ θεμελίων επανεξέταση και ο ανασχεδιασμός των επιχειρησιακών διαδικασιών της εφοδιαστικής αλυσίδας των σούπερ μάρκετ.

Μια εξαιρετική καινοτόμα προσέγγιση του παραπάνω θέματος ανέπτυξε η ολλανδική νεοφυής επιχείρηση Picnic, στόχος της οποίας είναι να φέρει την επανάσταση στις παραδόσεις ειδών σούπερ μάρκετ. Η διαφορετικότητα του (Mobile-only-Service) επιχειρηματικού μοντέλου της έγκειται στο γεγονός ότι το ταχύτερα αναπτυσσόμενο online σούπερ μάρκετ στον κόσμο λειτουργεί αποκλειστικά μέσω κινητής εφαρμογής, ενώ η διανομή των παραγγελιών γίνεται μέσω των δικών της ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων, σε προκαθορισμένες διαδρομές και από τις δικές της αποθήκες, με δωρεάν μεταφορικά για παραγγελίες άνω των 25,00 ευρώ και με άμεσες – έγκαιρες παραδόσεις. Η διανομή, πιο συγκεκριμένα, γίνεται σε χρονικό διάστημα 20´λεπτών, την επομένη από  την ημέρα παραγγελίας αν και εφόσον πραγματοποιηθεί μέχρι τις 22:00.

Το Picnic στην πόλη της Χάγης – Πηγή: Picnic

H Picnic ιδρύθηκε μόλις τον Αύγουστο του 2015 στο Amersfoort, ενώ πριν περίπου τρεις μήνες έλαβε (series b funding) επενδυτικά κεφάλαια -ρεκόρ ύψους 100 εκατ. ευρώ από τέσσερα ολλανδικά Funds (NPM Capital, De Hoge Dennen, Hoyberg και Finci). Τα παραπάνω επενδυτικά κεφάλαια θα χρησιμοποιηθούν για την περαιτέρω ανάπτυξή της και ειδικότερα για την αγορά ηλεκτροκίνητων αυτοκίνητων και για την πρόσληψη προσωπικού.

Οι πωλήσεις της για το έτος 2016 ανήλθαν στα 30 εκατ. ευρώ, ενώ το πελατολόγιό της ανέρχεται σε 50.000 ολλανδούς καταναλωτές, ενώ υπάρχει λίστα αναμονής χιλιάδων καταναλωτών για να λάβουν την έγκριση προκειμένου να πραγματοποιήσουν την πρώτη παραγγελία τους, καθώς η εταιρεία θέλει να εγγυηθεί τη μέγιστη θετική βιωματική εμπειρία.

Ο ιδρυτής της Picnic, Joris Beckers είχε παρουσιάσει πρόσφατα στο συνέδριο TNW στο Άμστερνταμ την ιστορία της νεοφυούς επιχείρησης. Ο ίδιος θα συμμετάσχει και στο προσεχές συνέδριο της Shoptalk στην Κοπεγχάγη (Το neoecommerce συνεργάζεται με το Shoptalk, το σημαντικότερο B2B συνέδριο ηλεκτρονικού εμπορίου της παγκόσμιας αγοράς).

Στο παρελθόν σάς είχα παρουσιάσει την Kolonial.no, το δανέζικο online σούπερ μάρκετ.

Το eFood θα είναι ένα από τα κύρια θέματα που θα αναπτύξουμε στο προσεχές ne33 ThinkTank, το οποίο θα πραγματοποιηθεί στις 27 Σεπτεμβρίου στην Αθήνα.

Σχετικά άρθρα:



Κατηγορίες:e-commerce, E-Food, Location Based Services, Logistics, M-Commerce, On-Demand Commerce

Ετικέτες: ,

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: