Depop: Το «κινητό» επιχειρείν μόδας των Millennials

Η κυρίαρχη σημασία που έχουν αποκτήσει πια οι κινητές συσκευές για τους καταναλωτές έχουν ως αποτέλεσμα τη δημιουργία νέων επιχειρηματικών μοντέλων σχετικών με το «κινητό» Επιχειρείν, ιδίως για το νεανικό κοινό. Εκτός από τη Wish (Τα νούμερα της Wish προκαλούν θαυμασμό – λειτουργία νέου γραφείου και στην Ευρώπη), τη Tophatter (Η Tophatter λειτουργεί επικερδώς πλατφόρμα δημοπρασιών αποκλειστικά για κινητές συσκευές), την MikMak (Η MikMak.TV θέλει να γίνει το «κινητό» κανάλι Teleshopping των Millennials) και την Hollar (Hollar: Το ηλεκτρονικό κατάστημα του ενός δολαρίου), ενδιαφέρον έχει και η κινητή εφαρμογή της Depop.

Η πλατφόρμα της Depop είναι κάτι μεταξύ Instagram και eBay. Αυτή προσφέρει μοναδικά σχέδια ρούχων, κυρίως από νέους σχεδιαστές και αρθρογράφους περιοδικών μόδας (The Secret Swag Resale Economy). Σύμφωνα με την διευθύνοντα σύμβουλο, Maria Raga (Big Interview: Maria Raga, Chief Executive, Depop), η Depop απαριθμεί 8 εκατ. χρήστες (κυρίως νεαρές κοπέλες – Millennials μεταξύ 16 – 26 ετών), ενώ την πλατφόρμα την επισκέπτονται σε καθημερινή βάση 350.000 – 400.000 επισκέπτες. Μάλιστα μέσω της πλατφόρμας πραγματοποιούνται κατά μέσο όρο 22.000 πωλήσεις ημερησίως, ενώ αυτή παρακρατεί προμήθεια 10% από τις ψηφιακές πωλήσεις (How the clothes-selling platform Depop is creating young entrepreneurs).

Η Depop αποτελεί εξαιρετικό αντιπροσωπευτικό δείγμα του social commerce (2012: Δέκα επιχειρηματικά μοντέλα που ενδιαφέρουν την ελληνική αγορά), όπου η πληροφορική τεχνολογία και η ύπαρξη μεγάλης βάσης «πιστών» Millennials-καταναλωτών αποτελούν τα σημαντικότερα αγαθά (assets) λειτουργίας του επιχειρηματικού μοντέλου της.

Σχετικά άρθρα:



Κατηγορίες:Curated Shopping, e-commerce, E-Fashion, M-Commerce, Social Commerce

Ετικέτες: ,

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: