Τα είκοσι δημοφιλέστερα άρθρα του 2017

Ποια ήταν τα είκοσι δημοφιλέστερα άρθρα του neoecommerce.gr για το 2017; Οι αναγνώστες του neoecommerce συνεχίζουν να δείχνουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον στην αναζήτηση νέων επιχειρηματικών μοντέλων του Ηλεκτρονικού Εμπορίου.  Δεν είναι τυχαίο, λοιπόν, το γεγονός ότι το άρθρο μου σχετικά με τα δέκα επιχειρηματικά μοντέλα που ενδιαφέρουν την ελληνική αγορά (δημοσιεύτηκε τον Δεκέμβριο του 2011) ήταν και πάλι το πιο πολυδιαβασμένο άρθρο της χρονιάς που μας πέρασε. Επιπλέον, οι αναγνώστες του neoecommerce έδειξαν ιδιαίτερο ενδιαφέρον και για τα Logistics στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο.

 

Από τα άρθρα τα οποία δημοσιεύτηκαν το 2017, τη μεγαλύτερη επισκεψιμότητα είχαν η ανάλυσή μου σχετικά με το γιατί η Ελλάδα χρειάζεται να αναπτύξει Πλατφόρμες καθώς και το άρθρο μου σχετικά με τον ψηφιακό μετασχηματισμό της Jumbo.  Επίσης, μεγάλη επισκεψιμότητα  είχε και το άρθρο σχετικά με τα Mono-brands: τις νέες μάρκες του Ηλεκτρονικού Εμπορίου καθώς και το το ζήτημα του ΦΠΑ στο διασυνοριακό ηλεκτρονικό εμπόριο. Την εικοσάδα των πιο δημοφιλών κειμένων μου συμπληρώνει ο πρόσφατος προβληματισμός μου σχετικά με τον πραγματικό τζίρο του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα.

Ευχαριστώ όλους τους αναγνώστες και τους συνεργάτες μου που αγκάλιασαν την μέχρι σήμερα προσπάθειά μου, τις προηγούμενες 365 μέρες, και ευελπιστώ ότι το 2018 θα είναι η αφετηρία για νέες πρωτοβουλίες και δράσεις με στόχο την επίτευξη της αριστείας στο μελλοντικό εμπόριο.

Χρόνια σας Πολλά!

Με τις θερμότερες ευχές μου για ένα υγιές, δημιουργικό και ευτυχισμένο 2018!

Παρακάτω ακολουθούν οι αναρτήσεις με την υψηλότερη επισκεψιμότητα για το έτος 2017:

  1. 2012: Δέκα επιχειρηματικά μοντέλα που ενδιαφέρουν την ελληνική αγορά
  2. Logistics: Οι πιθανές στρατηγικές λύσεις για αξιόπιστη παράδοση στο «τελευταίο μίλι»
  3. Τα κορυφαία, βάσει τζίρου, ηλεκτρονικά καταστήματα του 2016
  4. e-Poster
  5. Οι πέντε μελλοντικές τάσεις του λιανεμπορίου
  6. Business Models: Τα κυριότερα υποδείγματα Επιχειρηματικών Μοντέλων Ηλεκτρονικού Εμπορίου
  7. Beauty: Ποιοι παίκτες κυριαρχούν στην ευρωπαϊκή Online αγορά καλλυντικών και προϊόντων ομορφιάς
  8. eFood: Ο Γίγας που περιμένει να τον ξυπνήσουν
  9. ne33 ThinkTank Πάτρα: Συμμετείχαν 50 υψηλόβαθμα στελέχη
  10. Wish: Η νέα διάσταση του κινητού επιχειρείν
  11. Το Αλφαβητάρι της Οικονομικής των πλατφορμών
  12. Ανάλυση: Γιατί η Ελλάδα χρειάζεται να αναπτύξει Πλατφόρμες
  13. Jumbo: Χωρίς ψηφιακό μετασχηματισμό του υφισταμένου επιχειρηματικού μοντέλου της, θα ακολουθήσει η «αποκάλυψη»
  14. Mono-brands: Οι νέες μάρκες του Ηλεκτρονικού Εμπορίου
  15. Με ποια στρατηγική θα διεισδύσει η Amazon τελικά στην ελληνική αγορά;
  16. Οι δέκα πληγές του Ηλεκτρονικού Εμπορίου
  17. E-Commerce 2020: Κερδισμένοι και ηττημένοι
  18. Έκρηξη στα νέα επιχειρηματικά μοντέλα του Ηλεκτρονικού Εμπορίου
  19. Το ζήτημα του ΦΠΑ στο διασυνοριακό ηλεκτρονικό εμπόριο…και η υπηρεσία ΦΠΑ της Amazon
  20. Συνεχίζει να προβληματίζει ο πραγματικός τζίρος ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα

Σχετικά άρθρα:



Κατηγορίες:e-commerce, TOP Θέματα

Ετικέτες: , ,

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: