Zalando: Αύξηση πωλήσεων 23% στα 4,5 δισ. ευρώ το 2017

Η Zalando, το κορυφαίο βάση τζίρου διαδικτυακό κατάστημα eFashion στην Ευρώπη ανακοίνωσε τα προσωρινά οικονομικά αποτελέσματα για το 2017. Σύμφωνα λοιπόν με τα παραπάνω στοιχεία, η Zalando συνεχίζει την αναπτυξιακή της πορεία καθώς οι καθαρές πωλήσεις της γα το έτος 2017 ανήλθαν στα 4,5 δισ. ευρώ, εμφανίζοντας αύξηση 23% σε σχέση με το 2016. Τα δε λειτουργικά κέρδη (EBIT) διατηρήθηκαν στα περσινά επίπεδα (220 εκατ. ευρώ περίπου).

Πρόσφατα η Zalando γνωστοποίησε ότι θα λειτουργήσει ένα νέο κέντρο logistics στην Ιταλία (Zalando to Open the New Fulfillment Hub Close to Verona), που θα φθάσει να απασχολεί περισσότερα από 1.000 άτομα. Η συγκεκριμένη μονάδα, συνολικής εκτάσεως 130.000 τετραγωνικών μέτρων, θα στηθεί κοντά στην πόλη της Βερόνα και θα αποτελέσει κομβικό σημείο ιδιαίτερα για τις αποστολές δεμάτων προς τους Ιταλούς και Ν. Ευρωπαίους πελάτες της Zalando.

Το νέο κέντρο της logistics στη Βερόνα της Ιταλίας, συνολικής εκτάσεως 130.000 τ.μ. – Πηγή: Zalando

Σημειώνω ότι η Zalando λειτουργεί ήδη από το τις αρχές του 2016 ένα κέντρο logistics στην Ιταλία, συνολικής εκτάσεως 20.000 τ.μ., το οποίο βρίσκεται στην κωμόπολη Στραντέλα (Stradella) της επαρχίας Παβία, στην Βόρεια Ιταλία.

Όπως έχω αναφέρει στο παρελθόν, η ορθολογική οργάνωση της εφοδιαστικής αλυσίδας και το στοίχημα που γεννά για το πώς ο πελάτης θα λάβει το παραγγελθέν προϊόν σε άριστη κατάσταση «εδώ και τώρα» είναι ένας από τους πιο σημαντικούς στρατηγικούς παράγοντες επιτυχίας του (διασυνοριακού ή μη) ηλεκτρονικού εμπορίου. Συνακόλουθα, η παράμετρος αυτή αποτελεί την κυριότερη αρμοδιότητα στην οποία θα πρέπει να εστιάσουν οι διαδικτυακοί έμποροι.

Σχετικά άρθρα:



Categories: e-commerce, E-Fashion

Tags: ,

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αρέσει σε %d bloggers: