Στην Ετήσια Οικονομική Έκθεση της εταιρικής χρήσεως 2014 τής Zalando υπάρχουν μερικές αποκαλυπτικές πληροφορίες (αρχείο PDF) για τη μελλοντική στρατηγική ανάπτυξης τής πλατφόρμας της. Σύμφωνα λοιπόν με την ίδια, αυτή στοχεύει στην κατάκτηση μεριδίου 2-3% της ευρωπαϊκής αγοράς μόδας (δηλ. τα 10 δισ. ευρώ αντί πωλήσεις 2,21 δισ. ευρώ για το 2014), το συνολικό μέγεθος της οποίας εκτιμάται στα 420 δισ. ευρώ.
Αυτό θα επιτευχθεί μέσω των παρακάτω στρατηγικών κατευθύνσεων και πρωτοβουλιών:
Ενώ η ανάπτυξη της συνεπάγεται την ταυτόχρονη πρόσληψη 2.000 νέων υπαλλήλων, κυρίως στον τομέα της τεχνολογίας και της εφοδιαστικής αλυσίδας. Ενώ θα δοθεί ιδιαίτερη βαρύτητα στην ανάπτυξη των σχέσεων με τις διάφορες επώνυμες μάρκες μόδας και τους κατασκευαστές αυτών.
Η Zalando έχει κάνει αλλαγές τόσο στο Design της πλατφόρμας, όσο και στον τρόπο προσέγγισης των χρηστών. Ενώ η ίδια πειραματίζεται με δική της υπηρεσία επιμελημένων προτάσεων.
Σχετικά άρθρα:
- Η Zalando λάνσαρε υπηρεσία επιμελημένων προτάσεων
- Zalando: Αύξηση πωλήσεων 26% το 2014 και εμφάνιση κερδών σε επίπεδο ομίλου
- Η Zalando λάνσαρε υπηρεσία επιμελημένων προτάσεων
- Zalando: Μέσω της σημερινής δημόσιας εγγραφή της θα αντλήσει τουλάχιστον 500 εκατ. ευρώ
- Zalando: Τα κυριότερα δεδομένα πριν τη δημόσια εγγραφή της
- Zalando: Οι καθαρές πωλήσεις της για το πρώτο εξάμηνο του 2014 άγγιξαν τα 1,047 δισ. ευρώ
- Πόσο μεγάλη είναι πραγματικά η Zalando;
- Ο μυστικός φάκελος των αδερφών Samwer
- eShopper Index 2014: H Zalando κατέχει τα αριστεία στην βιωματική εμπειρία των πελατών του Ηλεκτρονικού Εμπορίου
- Zalando: Οι καθαρές πωλήσεις της για το πρώτο εξάμηνο του 2013 άγγιξαν τα 809 εκατ. ευρώ
- Zalando: Η Rocket Internet μεταβιβάζει τις μετοχές στην Kinnevik, ενώ ο Anders Holch Povlsen εμφανίζεται ως νέος επενδυτής
- Zalando: Η Kinnevik αύξησε σε 38% το ποσοστό συμμετοχής της
- Zalando: Το υψηλό ποσοστό επιστροφών είναι μέρος του επιχειρηματικού μοντέλου μας
- Ο μυστικός φάκελος των αδερφών Samwer
- Zalando: Αύξηση των καθαρών πωλήσεων κατά 125% στα 1,15 δισ. ευρώ
- Zalando: Το συνολικό ποσοστό επιστροφών ανέρχεται στο 50%
- Zalando: Καθαρές πωλήσεις ύψους 471 εκατ. ευρώ για το πρώτο εξάμηνο 2012
- Zalando: Χρηματοδοτούμε αποκλειστικά μόνο μετρήσιμες ενέργειες μάρκετινγκ
- Zalando και το νέο πληροφοριακό σύστημα αυτής ZEOS
- Zalando: Καθαρές πωλήσεις ύψους 510 εκατ. ευρώ για το 2011
- Zalando: Δημοσίευση επίσημων στοιχείων
- eShoes: H Zalando κάνει τζίρο αξίας 100 εκατ. ευρώ τον μήνα
Categories: e-commerce, E-Fashion, Ε-Shoes
Απάντηση