Η Zalando και η μελλοντική στρατηγική της

Στην Ετήσια Οικονομική Έκθεση της εταιρικής χρήσεως 2014 τής Zalando υπάρχουν μερικές αποκαλυπτικές πληροφορίες (αρχείο PDF) για τη μελλοντική στρατηγική ανάπτυξης τής πλατφόρμας της. Σύμφωνα λοιπόν με την ίδια, αυτή στοχεύει στην κατάκτηση μεριδίου 2-3% της ευρωπαϊκής αγοράς μόδας (δηλ. τα 10 δισ. ευρώ αντί πωλήσεις 2,21 δισ. ευρώ για το 2014), το συνολικό μέγεθος της οποίας εκτιμάται στα 420 δισ. ευρώ.

Zalando-European-Fashion-MaΑυτό θα επιτευχθεί μέσω των παρακάτω στρατηγικών κατευθύνσεων και πρωτοβουλιών:

Zalando_InitiativesZappos-Connecting-People-wiZalando_Extending-Towards-FΕνώ η ανάπτυξη της συνεπάγεται την ταυτόχρονη πρόσληψη 2.000 νέων υπαλλήλων, κυρίως στον τομέα της τεχνολογίας και της εφοδιαστικής αλυσίδας. Ενώ θα δοθεί ιδιαίτερη βαρύτητα στην ανάπτυξη των σχέσεων με τις διάφορες επώνυμες μάρκες μόδας και τους κατασκευαστές αυτών.

Η Zalando έχει κάνει αλλαγές τόσο στο Design της πλατφόρμας, όσο και στον τρόπο προσέγγισης των χρηστών. Ενώ η ίδια πειραματίζεται με δική της υπηρεσία επιμελημένων προτάσεων.

Σχετικά άρθρα:



Categories: e-commerce, E-Fashion, Ε-Shoes

Tags:

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αρέσει σε %d bloggers: