Η Wayfair, ο κορυφαίος αποκλειστικά διαδικυακός παίκτης λιανικής πώλησης επίπλων στον κόσμο ανακοίνωσε τα οικονομικά αποτελέσματα για το 2017. Οι πωλήσεις της Wayfair ανήλθαν στα 4,7 δισ. δολάρια, εμφανίζοντας αύξηση 40% σε σχέση με πέρυσι („Wayfair: Αύξηση πωλήσεων κατά 50% στα 3,38 δισ. δολάρια για το 2016″).
Ωστόσο, σημαντική διεύρυνση παρουσίασαν οι ζημίες της Wayfair, καθώς οι ζημιές της αυξήθηκαν κατά 20,5% στα 244 εκατ. δολάρια το 2017, έναντι ζημιών 194 εκατ. δολάρια το 2016. Το παραπάνω γεγονός οφείλεται σε μεγάλο ποσοστό στην αρνητική συνεισφορά της δραστηριότητά της στην ευρωπαϊκή αγορά, και συγκεκριμένα στις αγορές της Αγγλίας και Γερμανίας, όπως αυτό αποτυπώνεται στο προσαρμοσμένο EBITDA.
Η αύξηση στις πωλήσεις οφείλεται κατά κύριο λόγο τόσο στην αύξηση κατά 33% των ενεργών πελατών της (από 8,25 εκατ. το 2016 σε 11 εκατ. πελάτες το 2017) όσο και στην αύξηση των τακτικών πελατών της καθώς και στην αύξηση των αντίστοιχων επαναγορών.
Την πλήρη παρουσίαση των οικονομικών αποτελεσμάτων της Wayfair, μπορείτε να δείτε εδώ (αρχείο PDF).
Πρόσφατα σας είχα παρουσιάσει το επιχειρηματικό μοντέλο της Furnishare („Η Furnishare αγοράζει και μεταπωλεί μεταχειρισμένα έπιπλα”). Επιπλέον, σας είχα αναλύσει την αγορά στρωματοποιίας („Λεφτά στα…στρώματα, οι νέες διαδικτυακές μάρκες τύπου Casper και Bett1 ταρακουνούν τη βαρετή αγορά στρωματοποιίας – μια αξιολόγηση της αγοράς”).
Σχετικά άρθρα:
- Wayfair: Αύξηση πωλήσεων κατά 50% στα 3,38 δισ. δολάρια για το 2016
- Wayfair: Αύξηση καθαρών εσόδων κατά 70,6% στα 2,25 δισ. δολάρια – περαιτέρω επενδύσεις και στην Ευρώπη
- Wayfair και η στρατηγική της για την κατάκτηση της αγοράς επίπλου
- Wayfair: Άντλησε 319 εκατ. δολάρια μέσω της δημόσιας εγγραφής της
- Wayfair: Ετοιμάζει την είσοδό της στο χρηματιστήριο
- Wayfair: Αναπτυξιακή πορεία μέσω ολοκληρωτικής μεταμόρφωσης
- e-πιπλα: Η δυναμική μιας αγοράς που θέλει τον μάστορά της
Categories: e-commerce, E-Furniture
Απάντηση