Τα 100 εκατ. ευρώ (+60%) ξεπέρασε ο τζίρος της Flaconi το 2017

Σύμφωνα με τον Όμιλο Nucom (πρώην 7Commerce), μητρική της Flaconi, ο κύκλος εργασιών της γερμανικής πλατφόρμας καλλυντικών και προϊόντων ομορφιάς για το 2017 αυξήθηκε κατά 60%  περίπου για να ξεπεράσει τα 100 εκατ. ευρώ. Σύμφωνα με τα παραπάνω στοιχεία, η Flaconi κατέχει τη δεύτερη θέση στη γερμανική online αγορά καλλυντικών και προϊόντων ομορφιάς μετά την Douglas („Douglas: Αύξηση των διαδικτυακών πωλήσεων 18% στα 383 εκατ. ευρώ″).

Στα πλαίσια της νέα στρατηγικής της, η Flaconi σκοπεύει να εμπλουτίσει το ηλεκτρονικό κατάστημά της με ιδιωτικές ετικέτες („Ιδιωτικές ετικέτες το μελλοντικό συγκριτικό πλεονέκτημα των διαδικτυακών εμπόρων″).

Αυτό δεν το επιβάλλει μόνο η The Hut Group και η Amazon, αλλά και από το γεγονός ότι φέτος η Zalando θα επεκτείνει τις δραστηριότητές της και στην αγορά των καλλυντικών και ειδών προσωπικής περιποίησης.

Σχετικά άρθρα:



Categories: E-Beauty, e-commerce

Tags: , ,

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αρέσει σε %d bloggers: