Σύμφωνα με τον Όμιλο Nucom (πρώην 7Commerce), μητρική της Flaconi, ο κύκλος εργασιών της γερμανικής πλατφόρμας καλλυντικών και προϊόντων ομορφιάς για το 2017 αυξήθηκε κατά 60% περίπου για να ξεπεράσει τα 100 εκατ. ευρώ. Σύμφωνα με τα παραπάνω στοιχεία, η Flaconi κατέχει τη δεύτερη θέση στη γερμανική online αγορά καλλυντικών και προϊόντων ομορφιάς μετά την Douglas („Douglas: Αύξηση των διαδικτυακών πωλήσεων 18% στα 383 εκατ. ευρώ″).
Στα πλαίσια της νέα στρατηγικής της, η Flaconi σκοπεύει να εμπλουτίσει το ηλεκτρονικό κατάστημά της με ιδιωτικές ετικέτες („Ιδιωτικές ετικέτες το μελλοντικό συγκριτικό πλεονέκτημα των διαδικτυακών εμπόρων″).
Αυτό δεν το επιβάλλει μόνο η The Hut Group και η Amazon, αλλά και από το γεγονός ότι φέτος η Zalando θα επεκτείνει τις δραστηριότητές της και στην αγορά των καλλυντικών και ειδών προσωπικής περιποίησης.
Σχετικά άρθρα:
- Douglas: Αύξηση των διαδικτυακών πωλήσεων 18% στα 383 εκατ. ευρώ
- Beauty: Ποιοι παίκτες κυριαρχούν στην ευρωπαϊκή Online αγορά καλλυντικών και προϊόντων ομορφιάς
- The Hut Group: Έλαβε δάνειο ύψους 345 εκατ. αγγλικών λιρών με στόχο την κυριαρχία στην Online αγορά καλλυντικών και προϊόντων ομορφιάς
- Άρωμα στις Online αγορές των καλλυντικών
Categories: E-Beauty, e-commerce
Απάντηση