Windeln.de: Αύξηση τζίρου κατά 8,8% στα 211,9 εκατ. ευρώ

Η γερμανική Windeln.de, η οποία πουλάει τα πάντα για τα νεογέννητα και τα νήπια παιδιά, κατάφερε να αυξήσει τις ενοποιημένες πωλήσεις της για το 2017 στα 212 εκ. ευρώ περίπου, παρουσιάζοντας αύξηση 8,8% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά.

Το προσαρμοσμένο περιθώριο κερδών προ φόρων και τόκων (Adjusted EBIT) βελτιώθηκε, από -13,7% στο -11,8%. Η Διοίκηση της εταιρείας εκτιμά ότι θα φθάσει το break even στις αρχές του 2019.

Ο μεγαλύτερος τζίρος (105,6 εκατ. ευρώ) προέρχεται από το ηλεκτρονικό κατάστημά της στην κινεζική αγορά. Μάλιστα, οι πωλήσεις της μέσω της πλατφόρμας Tmall Global ανήλθαν στα 10,7 εκατ. ευρώ. Οι πωλήσεις στις γερμανόφωνες αγορές ανήλθαν στα 44,2 εκατ. ευρώ (-18,9%). Ενώ οι πωλήσεις στις άλλες ευρωπαϊκές χώρες, όπου αυτή δραστηριοποιείται, ανήλθαν στα 62,3 εκατ. ευρώ (+22,2%).

Η προβληματική Windeln.de, μάλλον δύσκολα θα μπορέσει να εισχωρήσει στο κλαμπ των αποκλειστικά διαδικτυακών παικτών με πωλήσεις άνω του 1 δισ. ευρώ.

Σχετικά άρθρα:



Categories: e-commerce

Tags:

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.