Η Adobe ανακοίνωσε (Adobe to Acquire Magento) την εξαγορά της Magento έναντι 1,68 δισ. δολαρίων. Μέσω της παραπάνω εξαγοράς, η Adobe σκοπεύει να επεκτείνει τις δραστηριότητές της στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο (B2C και B2B).
Αξίζει να σημειωθεί πως το 2015 η Magento είχε περάσει μαζί με την eBay Enterprise στα χέρια της Permira έναντι 925 εκατ. δoλαρίων (Η eBay Enterprise και η Magento πωλήθηκαν στην Innotrac έναντι 925 εκατ. δολαρίων), ενώ οι πωλήσεις της για το 2017 ανήλθαν στα 150 εκατ. δολάρια (αρχείο PDF) περίπου.
Η παραπάνω εξαγορά κρίνεται αναγκαία, καθώς δύο από τους κυριότερους ανταγωνιστές της, η Salesforce και η SAP, εισήλθαν πολύ νωρίτερα μέσω αντίστοιχων εξαγορών στην αγορά παροχής ολοκληρωμένων λύσεων για το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν. Ειδικότερα, η Salesforce εξαγόρασε πριν δύο χρόνια την Demandware, ενώ η Hybris πέρασε στον έλεγχο της SAP πριν από περίπου πέντε χρόνια.
Η παραπάνω εξαγορά αναμένεται να ολοκληρωθεί στο τρίτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους.
Σχετικά άρθρα:
- Magento: Έλαβε επενδυτικά κεφάλαια ύψους 250 εκατ. δολαρίων από την κινεζική Hillhouse
- Η ανεξάρτητη πια Magento έβγαλε στον αέρα το Magento 2.0
- Η Salesforce εξαγοράζει την Demandware έναντι 2,8 δισ. δολαρίων – Η μάχη για την αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου ξεκίνησε για τα καλά!
- Η eBay Enterprise και η Magento πωλήθηκαν στην Innotrac έναντι 925 εκατ. δολαρίων
- Η eBay Enterprise και η Magento θα πωληθούν το αργότερο μέχρι την 1η Ιουλίου
- Την eBay Enterprise και την Magento θέλει να πουλήσει φέτος η eBay
Categories: e-commerce, Shoptech
Απάντηση