Η Kroger, o δεύτερος μεγαλύτερος λιανέμπορος στις ΗΠΑ (2.800 καταστήματα και τζίρο 122 δισ. δολάρια), εξασφάλισε (αρχείο PDF) το 5% των μετοχών της αγγλικής Ocado για να γίνει αποκλειστικός συνεργάτης της στις ΗΠΑ. Μέσω της παραπάνω στρατηγικής συνεργασίας και έναντι 183 εκατ. αγγλικών λιρών, η Kroger θα αναπτύξει πλήρως αυτοματοποιημένες αποθήκες, χρησιμοποιώντας πλέον την έξυπνη τεχνολογική πλατφόρμα (Smart Platform) της Ocado.
Πριν λίγες μέρες, στο πλαίσιο του συνεδρίου Shoptalk, ο ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Ocado, κ. Tim Steiner, απομυθοποίησε την ζημιογόνα εικόνα λειτουργίας των online σούπερ μάρκετ. Υπενθυμίζω ότι η κερδοφόρα Ocado βρίσκεται στη λίστα των κορυφαίων, βάσει τζίρου, ηλεκτρονικών καταστημάτων του κόσμου.
Σημειώνεται πως η Ocado (Meet Ocado, Kroger’s Newest Weapon in Its Grocery Delivery War with Amazon and Walmart) έχει ήδη υπογράψει παρόμοιες συμφωνίες σε Γαλλία (Groupe Casino), Καναδά (Sobeys) και Σουηδία (ICA), ενώ μια αντίστοιχη καινοτόμος προσέγγιση αυτοματοποιημένης διαχείρισης στις παραγγελίες ειδών σουπερμάρκετ, προσφέρει η αμερικανική Takeoff Technologies (Η Takeoff Technologies σκοπεύει να αλλάξει ριζικά την αγορά των online super market).
Σχετικά άρθρα:
- Η Takeoff Technologies σκοπεύει να αλλάξει ριζικά την αγορά των online super market
- Picnic: Το ταχύτερα αναπτυσσόμενο mobile σούπερ μάρκετ στον κόσμο
- Kolonial.no: Online σούπερ μάρκετ αλά δανέζικα
- LeShop: Αύξηση των πωλήσεων κατά 3,5% στα 182,1 εκατ. ελβετικά φράγκα
- Το ηλεκτρονικό επιχειρείν και η αποδιοργάνωση του παραδοσιακού λιανεμπορίου
- Οι πέντε μελλοντικές τάσεις του λιανεμπορίου
- Ποιες εξειδικευμένες κατηγορίες αγορών έχουν ενδιαφέρον για την ελληνική αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου
- eFood: Ο Γίγας που περιμένει να τον ξυπνήσουν
Categories: e-commerce, E-Food, Innovation, Location Based Services, Logistics, On-Demand Commerce
Απάντηση