K5 Berlin 2018: Η ατζέντα του B2B συνεδρίου για τις 3 και 4 Ιουλίου είναι στον αέρα

Η ατζέντα του K5 (K5 – The Future Retail Conference), του σημαντικότερου B2B συνεδρίου ηλεκτρονικού εμπορίου που γίνεται κάθε χρόνο στη Γερμανία είναι στον αέρα. Το K5 θα διεξαχθεί στις 3 και 4 Ιουλίου στο Βερολίνο και αποτελεί σημείο αναφοράς για τη στρατηγική ανάπτυξη του μελλοντικού εμπορίου. Το φετινό συνέδριο θα επικεντρωθεί στην αλληλεπίδραση των εταιρειών τύπου Δαβίδ και Γολιάθ, αλλά και στο πως οι μικρές επιχειρήσεις «βρίσκουν το δρόμο τους» στην απαιτητική και «ακριβή» αγορά του ηλεκτρονικού εμπορίου, η οποία χαρακτηρίζεται (E-Commerce 2020: Κερδισμένοι και ηττημένοι) για την αύξηση του βαθμού συγκεντροποίησης και την ολιγοπωλιακή διάρθρωση του ηλεκτρονικού εμπορίου.

Στο συνέδριο, την εναρκτήρια ομιλία θα κάνει ο συνιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Zalando, Robert Gentz.

Μεταξύ των υπολοίπων διακεκριμένων ομιλητών θα είναι ο Group Platform & Product Director της YOOX Net-a-Porter Group κ. Roger Mitchell, ο Director Seller Services της Amazon κ. Dr. Markus Schöberl, ο συνιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Project A Ventures, Dr. Florian Heinemann, ο συνιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της ABOUT YOU κ. Tarek Müller, ο Director EU Category Managment της Wayfair κ. Malte Dous, ο CTO της Picninc κ. Daniel Gebler και ο Head of Digital Brand Commerce της Adidas, Joseph Godsey.

Στο Κ5 συμμετέχουν τα κορυφαία ηλεκτρονικά καταστήματα αλλά και οι σημαντικότεροι πάροχοι υπηρεσιών ηλεκτρονικού εμπορίου της Ευρώπης. Άλλωστε η Γερμανία κατέχει τη δεσπόζουσα θέση, ως προς τον αριθμό των ηλεκτρονικών καταστημάτων που εκπροσωπούνται στη λίστα των κορυφαίων 100, καθώς καθένας τέταρτος διαδικτυακός έμπορος προέρχεται από την παραπάνω χώρα (Ποιες ευρωπαϊκές αγορές Ηλεκτρονικού Εμπορίου αξίζουν πραγματικά).

Βασικά στοιχεία της Διοργάνωσης

  • Τίτλος: K5
  • Ημερομηνίες διεξαγωγής: 3-4/07/2018
  • Τόπος: Βερολίνο, Estrel Congress Center
  • Ετήσια παράλληλη διοργάνωση έκθεσης και συνεδρίου ειδικά για την στρατηγική ανάπτυξη του Ηλεκτρονικού Εμπορίου
  • Γλώσσα συνεδρίου: Γερμανική (εν μέρει αγγλική)
  • Ομιλητές: 150 +
  • Εκθέτες: 100 +
  • Επισκέπτες: 3.000 + (κορυφαία e-Shops, πάροχοι υπηρεσιών ηλεκτρονικού εμπορίου, καθετοποιημένες μάρκες)

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να πραγματοποιήσουν την εγγραφή τους, εδώ.

Το neoecommerce είναι αποκλειστικός συνεργάτης και χορηγός επικοινωνίας του K5 για την ελληνική αγορά, ενώ από τις 3 έως τις 4 Ιουλίου θα σας ενημερώσουμε ζωντανά από το Βερολίνο σχετικά με τις πιο ενδιαφέρουσες επιχειρήσεις του παγκόσμιου ηλεκτρονικού εμπορίου και τις στρατηγικές τους.

Σχετικά άρθρα:



Κατηγορίες:e-commerce

Ετικέτες: , ,

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Αρέσει σε %d bloggers: