Το neoecommerce.gr, έχοντας αποκλειστικό στόχο τον ορθό προσανατολισμό των επιχειρηματιών του ελληνικού εμπορίου για την επίτευξη της αριστείας στο μελλοντικό εμπόριο, συνεχίζει να καινοτομεί. Στο πλαίσιο αυτό, το neoecommerce εμπλουτίζει το οικοσύστημά του.
Μετά το neoecommerce.gr, την Αφίσα του Ηλεκτρονικού Εμπορίου, την πλατφόρμα των ne33 Pioneers αλλά και τα ne33 Think Tank, οι ηλεκτρονικές εκδόσεις – Whitepapers αποτελούν τις νέες πρωτοβουλίες του neoecommerce. Η πρώτη έκδοση έχει θέμα το διασυνοριακό ηλεκτρονικό εμπόριο.
Το Whitepaper με τίτλο «Διεθνοποίηση μέσω ενός κλικ» θέτει ως στόχο την ευρύτερη κατανόηση του θέματος σχετικά με τη διεύρυνση των δυνατοτήτων του διασυνοριακού ηλεκτρονικού εμπορίου, καθώς και των εναλλακτικών επιλογών διεθνοποίησης των ηλεκτρονικών καταστημάτων και των brands, προσφέροντας παράλληλα ενδιαφέροντα στοιχεία για τις ανάγκες των ξένων καταναλωτών, αλλά και για τον τρόπο προσέγγισης και λειτουργίας των διεθνών αγορών ηλεκτρονικού εμπορίου.
Ο παραπάνω οδηγός υλοποιήθηκε σε συνεργασία με τη συμβουλευτική INTZEIDIS Consulting και διατίθεται εντελώς δωρεάν προς κατέβασμα (download) στο neoecommerce.gr χάρη στην πολύτιμη υποστήριξη των ne33 Pioneers.
- Διασυνοριακό Ηλεκτρονικό Εμπόριο – Η ελπίδα δισεκατομμυρίων
- Η λίστα ελέγχου του διασυνοριακού ηλεκτρονικού εμπορίου
- Επιλογή ξένων αγορών και στρατηγική εισόδου
- Τι πρέπει να γνωρίζετε για την κινεζική αγορά
- Case Study – Στρατηγική διεθνοποίησης της Zalando
- Τα κορυφαία, βάσει τζίρου, ηλεκτρονικά καταστήματα του κόσμου για το 2017
- Προϊόντα αξίας 58,5 δισ. ευρώ (+10,9%) αγόρασαν online οι Γερμανοί το 2017
- Amazon: Οι γερμανικές φορολογικές αρχές δεσμεύουν προϊόντα και λογαριασμούς μεγάλων κινεζικών εμπόρων
- Έρευνα: Το 14% των ευρωπαίων online καταναλωτών αγοράζει τρόφιμα μέσω του Ίντερνετ, ενώ το 54% από αυτούς έχει πραγματοποιήσει αγορές σε ξένα Online Shops
- Γερμανία: Στα 52,74 δισ. ευρώ (+12,5%) οι ηλεκτρονικές αγορές προϊόντων B2C για το 2016
- Με ποια στρατηγική θα διεισδύσει η Amazon τελικά στην ελληνική αγορά;
- Κίνα, ο δράκος του παγκόσμιου εμπορίου
- Η στρατηγική της Alibaba για την ελληνική αγορά και το μελλοντικό εμπόριο
- Ποιες ευρωπαϊκές αγορές Ηλεκτρονικού Εμπορίου αξίζουν πραγματικά
- Οι Γερμανοί προτιμούν για τις διαδικτυακές αγορές τους την έκδοση τιμολογίου
- Έρευνα: Τα αριστεία στο διασυνοριακό ηλεκτρονικό εμπόριο κατέχει η Βρετανία
- Στα 312 δισ. ευρώ ο τζίρος των ηλεκτρονικών αγορών B2C στην Ευρώπη
- Γερμανία: Στα 870 δισ. ευρώ οι ηλεκτρονικές αγορές B2B για το 2012
- Εξαγωγές 2.0: Μοχλός ανάπτυξης το Ηλεκτρονικό Εμπόριο
Categories: e-commerce, Export 2.0, Internationalization, Studies, whitepaper
Απάντηση