Pinduoduo: Στα 731 εκατ. η πελατειακή βάση – Πλησιάζει πλέον την Alibaba

Η Pinduoduo συνεχίζει να τρελαίνει τους κινέζους. Σύμφωνα με τα στοιχεία του γ´ τριμήνου 2020, η πελατειακή βάση της Pinduoduo έχει ξεπεράσει τα 731 εκατ., διευρύνοντας την πελατειακή της βάση (αρχείο PDF) μέσα σε ένα έτος κατά περισσότερο από 195 εκατ. πελάτες και πλησιάζει πλέον την Alibaba (αρχείο PDF), η πελατειακή βάση της οποίας ανήλθε στο τελευταίο δωδεκάμηνο σε 757 εκατ. πελάτες.

Pinduoduo's annual active buyers for the 12 months ended September 30, 2020, grew 36% year-over-year to reach 731.3 million

Το δωδεκάμηνο που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου 2020 η ακαθάριστη αξία των εμπορευμάτων (GMV) διαμορφώθηκε στα 214,7 δισ. δολάρια, καταγράφοντας αύξηση κατά 73% σε σχέση με το αντίστοιχο χρονικό διάστημα το 2019. Η ανάπτυξη επιτεύχθηκε, κατά μεγάλο μέρος, χάρη στη σημαντική διεύρνυση της πελατειακής της βάσης και την ταυτόχρονη αύξηση της ετήσιας δαπάνης των ενεργών πελατών.

Η τρίτη μεγαλύτερη κινεζική ηλεκτρονική πλατφόρμα σε όρους GMV, μετά την JD.com και την Alibaba, ανακοίνωσε επίσης ότι η αξία των πωλήσεων ειδών σούπερ μάρκετ μέσω της Duo Duo Maicai (Pinduoduo’s New Venture into Online Grocery Shopping in Quest to Expand Agriculture Share) ανήλθε στα 19,3 δισ. δολάρια και ότι θα επενδύσει στην ανάπτυξη της εφοδιαστικής αλυσίδας στον αγροτικό τομέα και στο επιχειρηματικό μοντέλο C2M (Consumer-to-Manufacturer).

Pinduoduo Case Study C2M (Πελάτη προς Κατασκευαστή)

Η Pinduoduo όπως και η Wish, αποτελούν χαρακτηριστικό παράδειγμα επιχείρησης του νέου εμπορίου, προσεγγίζοντας το Ηλεκτρονικό Εμπόριο, αποκλειστικά μέσω της κινητής διάστασής του.

Για τον τρόπο προσέγγισης και λειτουργίας της κινεζικής αγοράς, στην πλέον δυνατή παγκοσμίως αγορά λιανεμπορίου, είχαμε αναφερθεί εκτενέστερα στην πρώτη μας ηλεκτρονική έκδοση – Whitepaper με τίτλο «Διεθνοποίηση μέσω ενός κλικ».

Σχετικά άρθρα:



Categories: e-commerce, E-Commerce Platforms, E-Food, Live Shopping, Location Based Services, M-Commerce, On-Demand Commerce, Sharing Commerce, Social Commerce

Tags: , ,

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.