Η Westwing (Westwing: Στα 220 εκατ. ευρώ ο τζίρος της το 2017 – δρομολογεί την είσοδό της στο χρηματιστήριο) προσφέρει δοκιμαστικά στις πελάτισσες του διαδικτυακού επιπλοπωλείου της, το WestwingNow, μια υπηρεσία (via) interior design.
Μέσω της παραπάνω υπηρεσίας, οι πελάτισσες της WestwingNow μπορούν να ζητήσουν τη γνώμη ενός ειδικού σχεδιαστή εσωτερικών χώρων, για να μελετήσει τον χώρο των κατοικιών τους και να τους προτύνει ιδέες διακόσμησης, αλλά και προτάσεις προϊόντων. Σημειώνεται ότι ο κόστος της υπηρεσίας ανέρχεται αρχικά σε 25 ευρώ για κάθε χώρο ξεχωριστά.
Με ένα, λοιπόν, σχετικά χαμηλό κόστος, η οικοδέσποινα ενός πάρτυ θα μπορεί να καυχιέται δίκαια ότι το σπίτι της το διακόσμισε ο δικός της σχεδιαστής εσωτερικών χώρων.
Σχετικά άρθρα:
- Westwing: Στα 220 εκατ. ευρώ ο τζίρος της το 2017 – δρομολογεί την είσοδό της στο χρηματιστήριο
- Westwing: Καθαρές πωλήσεις ύψους 219 εκατ. ευρώ για το 2015
- WestwingNow: Η Westwing γίνεται διαδικτυακό επιπλοπωλείο
- Westwing: Έχει όλα τα προσόντα για να γίνει η επόμενη Zalando
- Houzz: Η κοινότητα ανακαίνισης και design κατοικιών έλαβε επενδυτικά κεφάλαια ύψους 165 εκατ. δολαρίων
- Westwing: Είσπραξη 75 εκατ. ευρώ από επενδυτικά κεφάλαια
- Westwing: Αύξηση 168,29% στα καθαρά έσοδα του 2013
- Westwing, Home24: Καθαρές πωλήσεις ύψους 42 και 63 εκατ. ευρώ αντίστοιχα για το 2012
- Westwing: Πρώτος απολογισμός των επιτυχιών της
- Westwing: Είσπραξη 50 εκατ. δολαρίων από επενδυτικά κεφάλαια
- e-πιπλα: Η δυναμική μιας αγοράς που θέλει τον μάστορά της
- Shopping Clubs: Το παρόν και το μέλλον των Outlet 2.0
- 2012: Δέκα επιχειρηματικά μοντέλα που ενδιαφέρουν την ελληνική αγορά
Categories: e-commerce, E-Furniture, Social Commerce
Απάντηση