Τα είκοσι δημοφιλέστερα άρθρα του 2018

Μέσα στο 2018, στο neoecommerce δημοσιεύθηκαν συνολικά 104 άρθρα και αναλύσεις ενώ οι ενέργειες – πρωτοβουλίες μας που υλοποιήθηκαν χάρη στη πολύτιμη υποστήριξη των συνεργατών – ne33 Pioneers κατά το 2018 ήταν πολλές. Μετά το neoecommerce.gr, την Αφίσα του Ηλεκτρονικού Εμπορίου, την πλατφόρμα των ne33 Pioneers, τα ne33 Think Tank, οι ηλεκτρονικές εκδόσεις – Whitepapers του neoecommerce και το ne33 Pop-Up Dinner αποτέλεσαν τις νέες πρωτοβουλίες μας – εγχειρήματα που στέφθηκαν με απόλυτη επιτυχία τη χρονιά που μας πέρασε.

Ταυτόχρονα, μας χαροποιεί ιδιαίτερα το γεγονός ότι το neoecommerce συνεχίζει να έχει φανατικούς αναγνώστες τόσο στην Ελλάδα όσο και από Έλληνες του εξωτερικού. Ποια ήταν, όμως, τα είκοσι δημοφιλέστερα άρθρα του neoecommerce.gr για το 2018;

Το άρθρο μου σχετικά με την είσοδο της γαλλικής Decathlon στην ελληνική αγορά ήταν το πιο πολυδιαβασμένο άρθρο της χρονιάς που μας πέρασε, ενώ το δεύτερο πιο πολυδιαβασμένο άρθρο της ίδιας χρονιάς ήταν η ανάλυσή μου σχετικά με την αγορά των στρωμάτων –το οποίο συγκέντρωσε τα περισσότερα like στο facebook για το 2018.

Στην τρίτη θέση ακολουθεί το άρθρο μου  που αναφέρεται στην παρουσίαση των κορυφαίων, βάσει τζίρου, ηλεκτρονικών καταστημάτων του κόσμου, ενώ στην αμέσως επόμενη θέση βρίσκεται η ανάλυσή– προβληματισμός μου  για την κατάταξη των ελληνικών εφαρμογών (Apps) ηλεκτρονικού εμπορίου σε σχέση με τις αντίστοιχες εφαρμογές των διεθνών παικτών.

Την πρώτη πεντάδα συμπληρώνει η πρώτη μας ηλεκτρονική έκδοση – Whitepaper, με θέμα το διασυνοριακό ηλεκτρονικό εμπόριο.

Ακολουθούν οι αναρτήσεις με την υψηλότερη επισκεψιμότητα για το έτος 2018:

  1. Decathlon: Με πωλήσεις 11 δισ. ευρώ δρομολογεί την είσοδό της στην ελληνική αγορά
  2. Λεφτά στα…στρώματα, οι νέες διαδικτυακές μάρκες τύπου Casper και Bett1 ταρακουνούν τη βαρετή αγορά στρωματοποιίας – μια αξιολόγηση της αγοράς
  3. Τα κορυφαία, βάσει τζίρου, ηλεκτρονικά καταστήματα του κόσμου για το 2017
  4. Πού είναι τα ελληνικά Apps του ηλεκτρονικού εμπορίου;
  5. Whitepaper: Διεθνοποίηση μέσω ενός κλικ
  6. Το Public, η Amazon και οι πραγματικές ανάγκες των ελλήνων διαδικτυακών χρηστών
  7. 2012: Δέκα επιχειρηματικά μοντέλα που ενδιαφέρουν την ελληνική αγορά
  8. Business Models: Τα κυριότερα υποδείγματα Επιχειρηματικών Μοντέλων Ηλεκτρονικού Εμπορίου
  9. Wish: Η νέα διάσταση του κινητού επιχειρείν
  10. Beauty: Ποιοι παίκτες κυριαρχούν στην ευρωπαϊκή Online αγορά καλλυντικών και προϊόντων ομορφιάς
  11. Η Furnishare αγοράζει και μεταπωλεί μεταχειρισμένα έπιπλα
  12. Ξεπέρασε τα 10 δισ. δολάρια ο τζίρος της Vipshop το 2017
  13. Πόσο αργά είναι «πολύ αργά» για να σώσει η H&M το υφιστάμενο επιχειρηματικό μοντέλο της;
  14. H Amazon οδεύει ολοταχώς για τζίρο 200 δισ. δολάρια
  15. Οι δέκα πληγές του Ηλεκτρονικού Εμπορίου
  16. e-Poster
  17. Οι πέντε μελλοντικές τάσεις του λιανεμπορίου
  18. Το ζήτημα του ΦΠΑ στο διασυνοριακό ηλεκτρονικό εμπόριο…και η υπηρεσία ΦΠΑ της Amazon
  19. Media Saturn: Το Διοικητικό Συμβούλιο απέλυσε τον διευθύνοντα σύμβουλο της CECONOMY – Οι επόμενοι μήνες θα είναι καθοριστικοί για το μέλλον της εταιρείας τόσο στην ελληνική όσο και στην ευρωπαϊκή αγορά
  20. Η Chic by Choice ενοικιάζει πολυτελή φορέματα για διάφορες περιστάσεις

 

Ευχαριστώ όλους τους αναγνώστες και τους συνεργάτες μου που αγκάλιασαν την μέχρι σήμερα προσπάθειά μου, τις προηγούμενες 365 μέρες, ενώ χαίρομαι που το 2019 θα είναι η αφετηρία για νέες πρωτοβουλίες και δράσεις με στόχο την επίτευξη της αριστείας στο μελλοντικό εμπόριο.

Χρόνια σας Πολλά!

Με τις θερμότερες ευχές μου για ένα υγιές, δημιουργικό και ευτυχισμένο 2019!

Σχετικά άρθρα:



Categories: e-commerce, TOP Θέματα

Tags: , ,

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.