Η Lidl Γερμανίας πουλάει για πρώτη φορά αυτοκίνητα στο ηλεκτρονικό κατάστημά της

Η Lidl Γερμανίας σε συνεργασία με τη νεοφυή Vehiculum πουλάει για πρώτη φορά αυτοκίνητα στο ηλεκτρονικό κατάστημά της. Ειδικότερα, οι πελάτες της μέσω μιας ειδικά διαμορφωμένης ιστοσελίδας μπορούν να αγοράσουν ένα Fiat 500, καταβάλοντας μηνιαίο μίσθωμα (από) 89 ευρώ με τη μέθοδο leasing. Η διαθεσιμότητα για τη συγκεκριμένη προσφορά περιορίζεται στα 1.000 οχήματα και διαρκεί ως στις 30 Απριλίου 2019.

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να καθορίσουν το χρώμα του παραπάνω αμαξώματος, τη διάρκεια της μίσθωσης καθώς και τα χιλιόμετρα χρήσης. Στην τιμή συμπεριλαμβάνονται τα τέλη κυκλοφορίας και η μεταφορά στον τόπο προορισμού. Πέραν αυτού προσφέρεται και ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα συντήρησης και επισκευών με γνήσια ανταλλακτικά καθώς και η πλήρη ασφαλιστική κάλυψη για όλη τη διάρκεια της μίσθωσης με μηνιαίο κόστος 164 ευρώ.

Σημειώνεται ότι η συνολική διαδικασία “αγοράς” δεν ξεπερνά τα 15 λεπτά συνολικά.

Στο παρελθόν σας είχα παρουσιάσει και άλλα παραδείγματα αγοράς αυτοκινήτου από το Ιντερνέτ.

Σχετικά άρθρα:



Categories: e-commerce, On-Demand Commerce, Trends

Tags: , ,

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αρέσει σε %d bloggers: