The Mart: Στις ηλεκτρονικές αγορές B2B μπαίνει ο όμιλος Σκλαβενίτης

Στις ηλεκτρονικές αγορές B2B μπαίνει ο όμιλος Σκλαβενίτης μέσω της δραστηριότητας της χονδρικής The Mart (The Mart: Ντεμπούτο στο διαδίκτυο). Μάλιστα η ηλεκτρονική πλατφόρμα της The Mart αποτελεί το πρώτο εγχείρημα του ομίλου Σκλαβενίτη στην αγορά του ηλεκτρονικού εμπορίου.

Με βάση τα τελευταία δημοσιευμένα οικονομικά στοιχεία (αρχείο PDF) της The Mart, ο τζίρος της το 2017 ανήλθε σε 312,4 εκατ. ευρώ από 329,7 εκατ. ευρώ το 2016, ενώ σε επίπεδο κερδοφορίας, τα EBITDA υποχώρησαν στα 2,81 εκατ. ευρώ έναντι 4,75 εκατ. ευρώ το 2016. Η The Mart λειτουργεί δίκτυο 12 καταστημάτων και 1 drive in σημείο.

Πού βρίσκονται, όμως, οι ευκαιρίες και οι προοπτικές του μελλοντικού B2B εμπορίου; Σίγουρα, στην ανάπτυξη έξυπνων επιχειρηματικών μοντέλων, τέτοιων που να αναδιαρθρώνουν την προσφορά προϊόντων σε παροχή (άνετων) υπηρεσιών.

Το τι είναι εφικτό, μας δείχνει οι βέλτιστες πρακτικές της Amazon Business (H Amazon ανακαλύπτει εκ νέου τις Β2Β υπηρεσίες) και της Boxed (Η Boxed και το πάθος της για μη ευπαθή προϊόντα).

Εν τω μεταξύ σε ότι αφορά τη λειτουργία ηλεκτρονικού καταστήματος της Σκλαβενίτης, αυτή μάλλον θα σχεδιάσει με καθυστέρηση τουλάχιστον 15 ετών τη στρατηγική της για τις αγορές του μέλλοντος.

Την αγορά του eFood, η οποία κρύβει τεράστιες προκλήσεις, σάς την είχα παρουσιάσει εκτενέστερα σε παλαιότερο άρθρο μου.

Σχετικά άρθρα:



Categories: B2B, e-commerce, E-Food

Tags: , , ,

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αρέσει σε %d bloggers: