Μπορεί η είσοδος της γερμανικής εταιρείας λιανικών πωλήσεων οικιακού εξοπλισμού και επίπλων μέσω Διαδικτύου Home24 στο χρηματιστήριο („Στο χρηματιστήριο η Home24 – στόχος η άντληση κεφαλαίων έως και 172,5 εκατ. ευρώ“) να στέφθηκε με επιτυχία, αντλώντας 150 εκατ. ευρώ, όμως μικρότερη του αναμενόμενου ήταν η άνοδος των πωλήσεων που ανακοίνωσε πρόσφατα η ίδια για το δ’ τρίμηνο, όπως συνέβη ακριβώς το ίδιο με τα δύο προηγούμενα τρίμηνα.
Ειδικότερα, οι καθαρές πωλήσεις για το σύνολο του έτους 2018 αυξήθηκαν μεν κατά 18% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά, αλλά δεν έφτασαν τα 323 εκατ. ευρώ των προβλέψεων και κυμάνθυκαν αντί αυτού στα 313 εκατ. ευρώ, ενώ οι προσαρμοσμένες ζημιές σε επίπεδο EBITDA διαμορφώθηκαν στα 39 εκατ. ευρώ, παρουσιάζοντας σημαντική αύξηση ύψους 17 εκατ. ευρώ έναντι ζημιών 22 εκατ. ευρώ το 2017.
Ενδιαφέρον έχει το γεγονός ότι παρότι οι περισσότεροι δείκτες της εμφανίζουν θετικό πρόσημο, η μέση αξία παραγγελίας μειώθηκε και πάλι – από 277 ευρώ στα 258 ευρώ.
Για το τρέχων οικονομικό έτος η εταιρεία προσδοκά καθαρές πωλήσεις ύψους 350 εκατ. ευρώ και break even, σε επίπεδο προσαρμοσμένου EBITDA. Το αν θα καταφέρει να πετύχει τους στόχους η εταιρεία, είναι κάτι που θα φανεί στο αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα.
Πάντως, οκτώ μήνες μετά την είσοδο της Home24 στο χρηματιστήριο, η εταιρεία αποτιμάται στα 220 εκατ. ευρώ, έχοντας απωλέσει τα 3/4 της αξίας της περίπου από την αρχική κεφαλαιοποίηση της που είχε διαμορφωθεί στα 735 εκατ. ευρώ.
Σχετικά άρθρα:
- Στο χρηματιστήριο η Home24 – στόχος η άντληση κεφαλαίων έως και 172,5 εκατ. ευρώ
- Home24: Αύξηση τζίρου κατά 13% στα 276 εκατ. ευρώ
- Η Home24 έλαβε νέα επενδυτικά κεφάλαια ύψους 120 εκατ. ευρώ
- Westwing, Home24: Καθαρές πωλήσεις ύψους 42 και 63 εκατ. ευρώ αντίστοιχα για το 2012
- Wayfair και η στρατηγική της για την κατάκτηση της αγοράς επίπλου
- Westwing: Πρώτος απολογισμός των επιτυχιών της
- e-πιπλα: Η δυναμική μιας αγοράς που θέλει τον μάστορά της
Categories: e-commerce, E-Commerce Platforms, E-Furniture
Απάντηση