Χρηματοδότηση ύψους 62 εκατ. δολαρίων σήκωσε η Depop („Depop: Το «κινητό» επιχειρείν μόδας των Millennials“) για το «κινητό» επιχειρείν μόδας των Millennials. Στον τελευταίο γύρο χρηματοδότησης που ηγήθηκε η General Atlantic, συμμετείχαν και προηγούμενοι επενδυτές, όπως η HV Holtzbrinck Ventures, η οποία είναι και ο μεγαλύτερος μέτοχός της.
Η Depop απαριθμεί 13 εκατ. χρήστες, ενώ τα νέα κεφάλαια η νεοφυής εταιρεία θα χρησιμοποιήσει για να επιταχύνει την ανάπτυξή της στην αγορά των ΗΠΑ, καθώς και για να επεκτείνει την ομάδα μηχανικών της αλλά και να εισαγάγει νέα features.
Η Depop όπως και η Poshmark („Poshmark: Οι 4 εκατ. πωλητές της πραγματοποίησαν συνολικές πωλήσεις ύψους 1 δισ. δολαρίων“), αποτελούν χαρακτηριστικό παράδειγμα επιχείρησης του νέου εμπορίου, προσεγγίζοντας το Ηλεκτρονικό Εμπόριο, πρωτίστως μέσω της κινητής διάστασής του αλλά και μέσω του social commerce („2012: Δέκα επιχειρηματικά μοντέλα που ενδιαφέρουν την ελληνική αγορά“).
Σχετικά άρθρα:
- Depop: Το «κινητό» επιχειρείν μόδας των Millennials
- Pinduoduo: Η πλατφόρμα ομαδικών αγορών στην εποχή του WeChat που τρελαίνει του κινέζους
- Mercari: Η ιαπωνική κινητή εφαρμογή ηλεκτρονικού εμπορίου άντλησε 1,2 δισ. δολάρια από το χρηματιστήριο του Τόκιο
- Wish: Ξεπέρασε τα 1 δισ. δολάρια ο τζίρος το 2017 – οδεύει ολοταχώς για τζίρο 2 δισ. δολάρια
- Poshmark: Οι 4 εκατ. πωλητές της πραγματοποίησαν συνολικές πωλήσεις ύψους 1 δισ. δολαρίων
- Η «κινητή» διάσταση του ηλεκτρονικού επιχειρείν
Categories: Curated Shopping, e-commerce, E-Fashion, M-Commerce, Social Commerce
Απάντηση