Νέα χρηματοδότηση 62 εκατ. δολάρια στη Depop για το «κινητό» επιχειρείν μόδας των Millennials

Χρηματοδότηση ύψους 62 εκατ. δολαρίων σήκωσε η Depop („Depop: Το «κινητό» επιχειρείν μόδας των Millennials“) για το «κινητό» επιχειρείν μόδας των Millennials. Στον τελευταίο γύρο χρηματοδότησης που ηγήθηκε η General Atlantic, συμμετείχαν και προηγούμενοι επενδυτές, όπως η HV Holtzbrinck Ventures, η οποία είναι και ο μεγαλύτερος μέτοχός της.

Η Depop απαριθμεί 13 εκατ. χρήστες, ενώ τα νέα κεφάλαια η νεοφυής εταιρεία θα χρησιμοποιήσει για να επιταχύνει την ανάπτυξή της στην αγορά των ΗΠΑ, καθώς και για να επεκτείνει την ομάδα μηχανικών της αλλά και να εισαγάγει νέα features.

Η Depop όπως και η Poshmark („Poshmark: Οι 4 εκατ. πωλητές της πραγματοποίησαν συνολικές πωλήσεις ύψους 1 δισ. δολαρίων“), αποτελούν χαρακτηριστικό παράδειγμα επιχείρησης του νέου εμπορίου, προσεγγίζοντας το Ηλεκτρονικό Εμπόριο, πρωτίστως μέσω της κινητής διάστασής του αλλά και μέσω του social commerce („2012: Δέκα επιχειρηματικά μοντέλα που ενδιαφέρουν την ελληνική αγορά“).

Σχετικά άρθρα:



Κατηγορίες:Curated Shopping, e-commerce, E-Fashion, M-Commerce, Social Commerce

Ετικέτες: , ,

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Αρέσει σε %d bloggers: