Νέα χρηματοδότηση 62 εκατ. δολάρια στη Depop για το «κινητό» επιχειρείν μόδας των Millennials

Χρηματοδότηση ύψους 62 εκατ. δολαρίων σήκωσε η Depop („Depop: Το «κινητό» επιχειρείν μόδας των Millennials“) για το «κινητό» επιχειρείν μόδας των Millennials. Στον τελευταίο γύρο χρηματοδότησης που ηγήθηκε η General Atlantic, συμμετείχαν και προηγούμενοι επενδυτές, όπως η HV Holtzbrinck Ventures, η οποία είναι και ο μεγαλύτερος μέτοχός της.

Η Depop απαριθμεί 13 εκατ. χρήστες, ενώ τα νέα κεφάλαια η νεοφυής εταιρεία θα χρησιμοποιήσει για να επιταχύνει την ανάπτυξή της στην αγορά των ΗΠΑ, καθώς και για να επεκτείνει την ομάδα μηχανικών της αλλά και να εισαγάγει νέα features.

Η Depop όπως και η Poshmark („Poshmark: Οι 4 εκατ. πωλητές της πραγματοποίησαν συνολικές πωλήσεις ύψους 1 δισ. δολαρίων“), αποτελούν χαρακτηριστικό παράδειγμα επιχείρησης του νέου εμπορίου, προσεγγίζοντας το Ηλεκτρονικό Εμπόριο, πρωτίστως μέσω της κινητής διάστασής του αλλά και μέσω του social commerce („2012: Δέκα επιχειρηματικά μοντέλα που ενδιαφέρουν την ελληνική αγορά“).

Σχετικά άρθρα:



Categories: Curated Shopping, e-commerce, E-Fashion, M-Commerce, Social Commerce

Tags: , ,

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αρέσει σε %d bloggers: