Την προηγούμενη εβδομάδα, ο κορυφαίος διαδικτυακός παίκτης στην αγγλική αγορά καλλυντικών και προϊόντων ομορφιάς, η The Hut Group, δημοσίευσε (αρχείο PDF) τα οικονομικά αποτελέσματα του 2018. Σύμφωνα με παραπάνω στοιχεία, η The Hut Group συνεχίζει την αναπτυξιακή πορεία της καθώς οι πωλήσεις της για την προηγούμενη χρονικά ανήλθαν στα 916 εκατ. στερλίνες, εμφανίζοντας αύξηση 24% σε σχέση με το 2017, ενώ η λειτουργική κερδοφορία EBITDA κατέγραψε άνοδο της τάξης 22 εκατ. στερλίνες (+31%) σε σχέση με το 2017. Λαμβάνοντας υπόψη ότι η εταιρεία προσδοκά για το τρέχον έτος και πάλι ισχυρούς ρυθμούς ανάπτυξης, έτσι θα σπάσει φέτος το φράγμα του 1 δισ. στερλίνες σε πωλήσεις.
Σημειώνεται ότι οι διεθνείς πωλήσεις της THG αντιπροσωπεύουν το 66% των συνολικών πωλήσεων, ενώ οι ιδιωτικές ετικέτες αντιπροσωπεύουν το 49% των συνολικών πωλήσεων.
Η εταιρεία συνεχίζει τις εξαγορές επιχειρήσεων. Μονάχα την περασμένη χρονιά, αυτή δαπάνησε το ποσό των 110 εκατ. στερλινών σε εξαγορές και οι οποίες, όπως επεξήγησε ο διευθύνων σύμβουλος Matthew Moulding, συμβάλουν λιγότερο από το 1% στα φετινά έσοδα και 1,5% το επόμενο έτος. Φέτος η The Hut Group εξαγόρασε, μεταξύ άλλων, την ξενοδοχειακή επιχείρηση Eddie Rockers και τη μάρκα ομορφιάς Christophe Robin έναντι 50 εκατ. στερλινών.
Στόχος της The Hut Group είναι μέσω της Ingenuity πλατφόρμας να γίνει ο κύριος πάροχος υπηρεσιών ηλεκτρονικού εμπορίου για την αγορά καλλυντικών και προϊόντων ομορφιάς, ήτοι να κατακτήσει την ηγετική θέση στον χώρο του ομορφιάς. Ήδη στο επιχειρηματικό μοντέλο της The Hut Group είναι ενσωματωμένα 178 eShops σε 31 διαφορετικές γλώσσες, ενώ διακινεί τα προϊόντα της σε 169 χώρες.
Σχετικά άρθρα:
- The Hut Group: Εξαγόρασε την εταιρεία παραγωγής καλλυντικών Acheson & Acheson
- The Hut Group: Αύξηση τζίρου 47% στα 736 εκατ. αγγλικές λίρες
- The Hut Group: Θέλει να κυριαρχήσει και στην αυστραλέζικη αγορά – εξαγοράσε και τη RY
- The Hut Group: Εξαγόρασε και τη Glossybox
- The Hut Group: Έλαβε δάνειο ύψους 345 εκατ. αγγλικών λιρών με στόχο την κυριαρχία στην Online αγορά καλλυντικών και προϊόντων ομορφιάς
- Beauty: Ποιοι παίκτες κυριαρχούν στην ευρωπαϊκή Online αγορά καλλυντικών και προϊόντων ομορφιάς
- Άρωμα στις Online αγορές των καλλυντικών
- Glossybox: Η επανεκκίνηση της έφερε κερδοφορία
Categories: E-Beauty, e-commerce, E-Commerce Platforms
Απάντηση