Το Public και η Media Markt προχωρούν στη σύναψη στρατηγικής συμφωνίας

Οι αναγνώστες του neoecommerce γνώριζαν εδώ και καιρό („Media Saturn: Το Διοικητικό Συμβούλιο απέλυσε τον διευθύνοντα σύμβουλο της CECONOMY – Οι επόμενοι μήνες θα είναι καθοριστικοί για το μέλλον της εταιρείας τόσο στην ελληνική όσο και στην ευρωπαϊκή αγορά“) ότι το πιo λογικό και μια βιώσιμη λύση για την Media Markt στην Ελλάδα είναι η σύναψη στρατηγικής συνεργασίας με την Public, αντίστοιχη με αυτή της M.video στη Ρωσία.

Οπότε η σημερινή ανακοίνωση της Public και της Ceconomy (αρχείο PDF) για σύναψη στρατηγικής συμφωνίας…δεν αποτελεί έκπληξη.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση, ο Όμιλος Olympia, μέτοχος της εταιρείας Public σε Ελλάδα και Κύπρο και η Media-Saturn-Holding GmbH (MSH) της Ceconomy, μέτοχος της εταιρείας Media Markt Ελλάδας, προχωρούν στη σύναψη στρατηγικής συμφωνίας με στόχο τη δημιουργία μιας νέας, δυναμικής εταιρείας λιανικής πώλησης. Ειδικότερα, Ο Όμιλος Olympia, μέτοχος της εταιρείας Public, θα έχει πλειοψηφική συμμετοχή ελέγχοντας το 75%, ενώ ο Όμιλος MediaMarktSaturn θα ελέγχει το 25%.

Σύμφωνα με το σχεδιασμό των δύο εταιρειών, τα δίκτυα καταστημάτων (12 καταστήματα Media Markt και 55 καταστήματα Public) καθώς και τα δύο brands παραμένουν ως έχουν, λειτουργώντας απολύτως συμπληρωματικά, με 67 φυσικά και 3 ηλεκτρονικά καταστήματα σε δύο χώρες.

Μέσω της παραπάνω στρατηγικής συμφωνίας, λοιπόν, ο γερμανικός όμιλος θέτει σε τέρμα τις λειτουργικές ζημιές της στην ελληνική αγορά, ενώ ως μελλοντικός μέτοχος της Public θα μπορέσει να συνεχίζει να καρπώνεται τους καρπούς της ελληνικής αγοράς ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών συσκευών και τεχνολογικών καταναλωτικών προϊόντων.

Από την άλλη μεριά, η Public μέσω της εκχώρησης των δραστηριοτήτων της Media Markt σε αυτήν, μπαίνει με μιας στην αγορά λιανικής των «λευκών συσκευών» και παράλληλα πλησιάζει όλο και πιο κοντά την «Κωτσόβολος» στην πρώτη θέση.

Σημειώνεται ότι η Κωτσόβολος, θυγατρική του ομίλου Dixons, ανακοίνωσε πρόσφατα πωλήσεις ρεκόρ ύψους 520 εκατ. ευρώ (459 εκατ. στερλίνες) για το οικονομικό έτος 2018-2019, ενώ ο συνολικός τζίρος του νέου σχήματος Public – MediaMarkt ανέρχεται στα 442 εκατ. ευρώ.

Σχετικά άρθρα:

 



Categories: e-commerce, E-Consumer Electronics

Tags: , , , ,

1 reply

Trackbacks

  1. Public: Aύξηση τζίρου 4,67% στα 268,3 εκατ. ευρώ, αλλά με αβέβαιο μέλλον | neoecommerce.gr

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.