Η Media-Saturn προχωράει σε αναδιάρθρωση των δραστηριοτήτων της Ηλεκτρονικού Εμπορίου. Προς αυτό τον σκοπό δημιουργεί μια εσωτερική οντότητα διαδικτύου, με έμφαση την ανάπτυξη ενός χαρτοφυλακίου Online-Pure Players και επιχειρηματικών μοντέλων.
Ειδικότερα προβλέπεται ότι η νέα επιχειρησιακή οντότητα με την επωνυμία „Electronics Online Group“, θα λειτουργήσει εξειδικευμένα ηλεκτρονικά καταστήματα, τα οποία θα προσφέρουν μόνο ορισμένες κατηγορίες προϊόντων, όπως Wearables. Ενώ αυτά θα δραστηριοποιούνται ανεξάρτητα και θα απευθύνονται σε διαφορετικό καταναλωτικό κοινό.
Κυρίαρχο λόγο στη λειτουργία της παραπάνω οντότητας θα αναλάβει η αποκλειστικά διαδικτυακή θυγατρική εταιρεία της, η Redcoon. Ως νέος γενικός διευθυντής αυτής ορίστηκε ο Martin Sinner, ιδρυτής της μηχανής αναζήτησης και σύγκρισης τιμών Idealο.de, ο οποίος θα αναλάβει και τη νέα στρατηγική Multishop της Media-Saturn.
Υπενθυμίζω ότι στη Media-Saturn ανήκει και η ρωσική διαδικτυακή εταιρεία 003.ru, ενώ η ίδια μέσω της μητρικής Metro κατέχει μειοψηφικό πακέτο στην Flip4New και την iBOOD.
Ενώ ενδιαφέρον θα έχει να δούμε εάν τελικά η Media-Saturn «χτυπήσει» και την πόρτα της Ricardο.
Σχετικά άρθρα:
- Media-Saturn: Αύξηση των διαδικτυακών πωλήσεων κατά 65% για το 2013 στα 1,25 δισ. ευρώ
- Metro Group: Επενδύει σε νεοφυείς επιχειρήσεις
- Media-Saturn: Στο ηλεκτρονικό εμπόριο είμαστε ακόμα Junior Player
- Media-Saturn: Αύξηση των διαδικτυακών πωλήσεων για το 2012 στα 755 εκατ. ευρώ
- Media-Saturn: Με νέα στρατηγική και νέες ενέργειες
- Ψηφιακές αλχημείες: Media-Saturn, SoccerPro, Κωτσόβολος
- Ψηφιακές αλχημείες: Media-Saturn, Ebay, BeautyTestBox
- Media Markt: Με «χθεσινό» ηλεκτρονικό εμπόριο τώρα και στην Ελλάδα
- Media-Saturn: Αδύναμες διαδικτυακές πωλήσεις εννιαμήνου
- Media-Saturn: Online τζίρος 348 εκατ. ευρώ με την βοήθεια της Redcoon
- Media-Saturn: Κάλιο αργά παρά ποτέ – με e-Shop!
Categories: e-commerce
Απάντηση