Σχεδόν δύο χρόνια μετά το πρώτο λανσάρισμα της Prime Wardrobe (Υπηρεσία δοκιμής ρούχων στο σπίτι ανακοίνωσαν ταυτόχρονα Amazon και Zalando) στην αγορά των ΗΠΑ, η Amazon Fashion εμπλουτίζει την παραπάνω υπηρεσία δοκιμής ρούχων με την υπηρεσία προσωποιημένων επιμελημένων προτάσεων ρουχισμού „Personal Shopper by Prime Wardrobe“.
Οι Prime πελάτες της Amazon μέσω της υπηρεσίας „Personal Shopper by Prime Wardrobe“ μπορούν να δουν μια προεπισκόπηση της επιλογής τους. Στη συνέχεια οι ενδιαφερόμενοι πελάτες μπορούν να επιλέξουν μέχρι και 8 επιλεγμένα αντικείμενα (ρουχισμό ή/και υποδήματα ή/και αξεσουάρ), ενώ αυτοί έχουν επτά μέρες στη διάθεσή τους για να επιλέξουν ποια από τα παραπάνω είδη θα κρατήσουν και τα υπόλοιπα τα επιστρέφουν πίσω στην Amazon, χωρίς κανένα κόστος.
Ενδιαφέρον έχει το γεγονός ότι η Amazon έχει εισαγάγει ειδικά για την νέα υπηρεσία της, ένα πρόσθετο καλάθι αγορών.
Το επιχειρηματικό μοντέλο των «επιμελημένων αγορών» (Curated Shopping) έχει αναπτύξει εξαιρετικά η Stitch Fix (Stitch Fix: Αύξηση τζίρου κατά 26% ανερχόμενη σε 1,2 δισ. δολάρια – ετοιμάζει την επέκτασή της στην αγγλική αγορά).
Σχετικά άρθρα:
- Η Amazon επεκτείνει την υπηρεσία της Prime Wardrobe στην Αγγλία και την Ιαπωνία
- Υπηρεσία δοκιμής ρούχων στο σπίτι ανακοίνωσαν ταυτόχρονα Amazon και Zalando
- Echo Look: Η Alexa της Amazon αποκτά μάτια και σας δίνει στιλιστικές συμβουλές
- Η Amazon σταματά τη ζωντανή εκπομπή τηλεπωλήσεων Style Code
- Style Code: Η Amazon λάνσαρε ζωντανή εκπομπή τηλεπωλήσεων
- Η Amazon λανσάρει δικές της μάρκες ρούχων
- Stylight: Πώληση μόδας μέσω των επιμελημένων προτάσεων των Fashion Bloggers
- Curated Shopping: Ο βοηθός αγορών…για αυτούς που βαριούνται τα ψώνια
- Έκρηξη στα νέα επιχειρηματικά μοντέλα του Ηλεκτρονικού Εμπορίου
Categories: Curated Shopping, E-Fashion
Απάντηση