Η Zalando θέλει να λειτουργήσει και ως πλατφόρμα πώλησης πλεονάζοντος αποθέματος

Στα πλαίσια της στρατηγικής περαιτέρω ανάπτυξης της πλατφόρμας της, η Zalando ανακοίνωσε (αρχείο PDF) ότι στο τέταρτο τετράμηνο θα λειτουργήσει πιλοτικά και ως πλατφόρμα πώλησης πλεονάζοντος αποθέματος. Σύμφωνα με την ανακοίνωση, τόσο οι συνεργάτες-Brands της πλατφόρμα της όσο και η ίδια η Zalando θα μπορούν να διαθέτουν το πλεονάζον απόθεμά τους προς πώληση μέσω της Zalando Lounge.

Οι καθαρές πωλήσεις της κορυφαίας βάση τζίρου πλατφόρμας eFashion στην Ευρώπη στο δεύτερο τρίμηνο του έτους ανήλθαν στα 1,6 δισ. ευρώ (αρχείο PDF), εμφανίζοντας αύξηση 20,1% σε σχέση με το αντίστοιχο χρονικό διάστημα του 2018, ενώ τα προσαρμοσμένα λειτουργικά κέρδη προ φόρων και τόκων (EBIT) διαμορφώθηκαν στα 101,7 εκατ. ευρώ. Η ακαθάριστη αξία των εμπορευμάτων (Gross Merchandise Value) τα οποία πωλήθηκαν μέσω της πλατφόρμας της ανήλθε στο δεύτερο τρίμηνο του έτους στα 2 δισ. ευρώ, καταγράφοντας αύξηση 23,7% σε σχέση με το αντίστοιχο χρονικό διάστημα του 2018.

Η Zalando ανακοίνωσε ότι θα επικεντρωθεί, μεταξύ άλλων, και στην κατηγορία Sustainable Fashion. Η νέα κατηγορία περιλαμβάνει 240 μάρκες και περισσότερους από 15.000 κωδικούς.

Για το τρέχον έτος, η Zalando αναμένει αύξηση των πωλήσεων 20-25%, ξεπερνώντας κατά πολύ το όριο των 6 δισ. ευρώ, ενώ πρωταρχικός στόχος της εταιρείας είναι να γίνει «The Starting Point for Fashion».

Σχετικά άρθρα:



Categories: e-commerce, E-Commerce Platforms, E-Fashion, Ε-Shoes

Tags: ,

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αρέσει σε %d bloggers: