Η DocMorris (Ζur Rose) και η Shop Apotheke ίδρυσαν από κοινού την DatamedIQ, αλλά μάλλον δε γνώριζαν για το eRetail Audit, το αντίστοιχο ελληνικό εργαλείο μέτρησης των online πωλήσεων των φαρμακείων

Μια ενδιαφέρουσα στρατηγική κίνηση ανακοίνωσαν (via) πρόσφατα τα δύο μεγαλύτερα Online συγκροτήματα φαρμακείων στην Ευρώπη, η DocMorris (Zur Rose) και η Shop Apotheke. Συγκεκριμένα, σύστησαν από κοινού την DatamedIQ με στόχο την πληροφόρηση των φαρμακευτικών εταιρειών με αποκλειστικά δεδομένα και αναλύσεις για τις διαδικτυακές πωλήσεις τους στα κορυφαία online φαρμακεία.

Η DocMorris κατέχει (via) αυτή τη στιγμή το 50% της DatamedIQ, η Shop Apotheke 25% και ο γενικός διευθυντής της το υπόλοιπο 25%. Η Zur Rose και η Shop Apotheke δημοσιοποίησαν πρόσφατα τα οικονομικά αποτελέσματα του α’ εξαμήνου για το τρέχων έτος. Σύμφωνα με αυτά, ο Όμιλος Zur Rose εμφανίζει (αρχείο PDF) πωλήσεις αυξημένες κατά 28% (771,8 εκατ. ελβετικά φράγκα), ενώ η Shop Apotheke εμφάνισε πωλήσεις αυξημένες κατά 32% (338 εκατ. ευρώ) σε σχέση με το αντίστοιχο χρονικό διάστημα της προηγούμενης χρονιάς.

Ένα αντίστοιχο αλλά δοκιμασμένο εργαλείο μέτρησης των online πωλήσεων των φαρμακείων με αυτό της DatamedIQ προσφέρει η Convert Group με το eRetail Audit. Μάλιστα, πρόσφατα η ελληνική επιχείρηση λάνσαρε την υπηρεσίας της στον κλάδο των online φαρμακείων στην Ισπανία σε συνεργασία με την IQVIA Ισπανίας, τη μεγαλύτερη εταιρεία ερευνών και ανάλυσης δεδομένων στον ιατροφαρμακευτικό κλάδο παγκοσμίως.

Μάλλον τα μεγαθήρια φαρμακεία δε γνώριζαν για το eRetail Audit. Τι θα συνέβαινε, όμως, αν η DocMorris και η Shop Apotheke με συνολικό τζίρο 1,6 δισ. ευρώ συνήπταν στρατηγική συνεργασία με τη Convert Group; Και αν όχι, τι σημαίνει για το eRetail Audit η δεδομένη αύξηση του βαθμού συγκεντροποίησης και ολιγοπωλιακής διάρθρωσης της αγοράς των Online φαρμακείων στην ευρωπαϊκή αγορά και η αποκλειστική εμπορική χρήση και εκμετάλλευση αντίστοιχων εργαλείων όπως αυτό της DatamedIQ;

Με ενδιαφέρον θα παρακολουθήσουμε τις εξελίξεις τόσο της DatamedIQ όσο και της Convert Group. Ελπίζουμε, βέβαια, ότι η ελληνική επιχείρηση θα καταφέρει να εδραιωθεί στην ευρωπαϊκή αγορά ως ένα από τα καλύτερα και πιο αξιόπιστα εργαλεία μέτρησης online πωλήσεων των φαρμακείων και όχι  μόνο.

Σχετικά άρθρα:



Κατηγορίες:E-Marketing, Online Pharmacy

Ετικέτες: , , , , ,

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Αρέσει σε %d bloggers: