Ο κινεζικός γίγας του ηλεκτρονικού εμπορίου Alibaba, εξαγοράσε τη δεύτερη μεγαλύτερη πλατφόρμα διασυνοριακού ηλεκτρονικού εμπορίου στην Κίνα «Kaola», από την NetEase. Η ύψους 2 δισ. δολαρίων εξαγορά δημιουργεί τη μεγαλύτερη διασυνοριακή πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου στην Κίνα. Με την εξαγορά η Alibaba θα ενσωματώσει τo Kaola στο Tmall Global, αυξάνοντας το μερίδιό της στην αγορά του διασυνοριακού ηλεκτρονικού εμπορίου στο 57% από 32,3% σήμερα.
Το Kaola θα συνεχίζει να λειτουργεί ανεξάρτητα από τη Tmall Global, ενώ ως νέος διευθύνων σύμβουλος ορίστηκε ο Alvin Liu.
Για τον τρόπο προσέγγισης και λειτουργίας της κινεζικής αγοράς, στην πλέον δυνατή παγκοσμίως αγορά λιανεμπορίου, είχαμε αναφερθεί εκτενέστερα στην πρώτη μας ηλεκτρονική έκδοση – Whitepaper με τίτλο «Διεθνοποίηση μέσω ενός κλικ».
Σχετικά άρθρα:
- Pinduoduo: Η πλατφόρμα ομαδικών αγορών στην εποχή του WeChat που τρελαίνει του κινέζους
- Οι μεγαλύτερες πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου σε όρους GMV
- GMV ενός τρισ. δολαρίων προσδοκά η Alibaba για τη φετινή οικονομική χρήση
- Η στρατηγική της Alibaba για την ελληνική αγορά και το μελλοντικό εμπόριο
- Η Alibaba αποκτά το πλειοψηφικό πακέτο μετοχών την Lazada έναντι 1 δισ. δολαρίων – Μεγάλος κερδισμένος η Rocket Internet
- Η Alibaba ανοίγει γραφεία στο Μόναχο και στο Παρίσι
- Η Alibaba ξεκινά στην Αμερική τη λειτουργία μιας πλατφόρμας ηλεκτρονικού εμπορίου
- Alibaba: Επενδύει 360 εκατ. δολάρια σε δίκτυο εφοδιαστικής αλυσίδας
- Alibaba: Το παραδοσιακό ηλεκτρονικό εμπόριο είναι ο λάθος δρόμος
- Alibaba: Ο κινεζικός γίγας που θέλει να γίνει ο βασιλιάς του ηλεκτρονικού εμπορίου
Categories: e-commerce, E-Commerce Platforms, Internationalization
Απάντηση