Το ne33 Conference 2019 είναι πλέον λιγότερο από πέντε εβδομάδες μακριά και η λίστα των ομιλητών του συνεδρίου εμπλουτίζεται συνεχώς με διεθνείς και έλληνες ομιλητές. Ένας εκ αυτών είναι ο Jan Hegewald, Head of Product Offer Platform της Zalando SE, της κορυφαίας βάσει τζίρου πλατφόρμας eFashion στην Ευρώπη. Με την παραπάνω ιδιότητά του ο Jan είναι υπεύθυνος για τη δημιουργία και την εξυπηρέτηση 400.000 κωδικών προϊόντων, με 40.000 – 50.000 αναβαθμίσεις το δευτερόλεπτο, στις 17 αγορές στις οποίες δραστηριοποιείται η Zalando.
Η εν λόγω εταιρεία έκλεισε με καθαρές πωλήσεις, για το έτος 2018, ύψους 5,4 δισ. ευρώ ενώ το 50% του συνολικού τζίρου λιανικής πραγματοποιείται στις διεθνείς αγορές. Για το τρέχον έτος, η Zalando αναμένει αύξηση των πωλήσεων 20-25%, ξεπερνώντας κατά πολύ το όριο των 6 δισ. ευρώ. Ακόμη διαθέτει συνολικά 26,4 εκατ. ενεργούς πελάτες και στοχεύει να γίνει το «σημείο εκκίνησης της μόδας» στην Ευρώπη.
Οι εξελίξεις στην αγορά μόδας θα είναι ένα από τα μεγάλα θέματα που θα αναλυθούν στο ne33 Conference, στο νέο κορυφαίο συνέδριο ηλεκτρονικού εμπορίου στην ελληνόφωνη αγορά και το οποίο θα πραγματοποιηθεί στις 8 Νοεμβρίου στο Gazarte.
Όσοι ενδιαφερόμενοι συμμετέχοντες κάνουν πρώτοι την αγορά του εισιτηρίου τους, θα έχουν την ευκαιρία να εξασφαλίσουν τη θέση τους τόσο στο ολοήμερο Masterclass „Intro in Platform Business Model Innovation” όσο και στο καθαυτό συνέδριο ne33 Conference με μια αισθητά οικονομικότερη τιμή. Το πλήθος των ne33 Fan εισιτηρίων είναι περιορισμένο, γι’ αυτό και όσοι επιθυμούν να παρακολουθήσουν το φετινό ne33 Conference, με το θέμα “Δαβίδ εναντίον Γολιάθ – ποιος θα κερδίσει τη «μάχη του Ηλεκτρονικού Εμπορίου;”»;, θα ήταν σκόπιμο να σπεύσουν να ακολουθήσουν τη διαδικασία εξασφάλισης μιας θέσης για το Gazarte και την Πέμπτη 7 και την Παρασκευή 8 Νοεμβρίου.
Σημειώνεται ότι το B2B συνέδριο ne33 είναι ένα αμιγές συνέδριο στρατηγικής και απευθύνεται σε όλα τα υψηλόβαθμα στελέχη επιχειρήσεων ηλεκτρονικού εμπορίου, επιχειρήσεων retail, κατασκευαστών και επώνυμων εταιρειών ανεξάρτητα από κλάδο, μέγεθος και γεωγραφική περιφέρεια τα οποία θέλουν να διαμορφώσουν την ανάπτυξη του μελλοντικού εμπορίου.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το πρόγραμμα και τα εισιτήρια επισκεφτείτε την επίσημη ιστοσελίδα του ne33 Conference, ne33.gr/.
Η εγγραφή στο συνέδριο γίνεται στο link: https://ne33.gr/tickets/.
Σχετικά άρθρα:
- Η Zalando θέλει να λειτουργήσει και ως πλατφόρμα πώλησης πλεονάζοντος αποθέματος
- Zalando: Αύξηση πωλήσεων 20% στα 5,4 δισ. ευρώ το 2018
- Zalando: Ξεκίνησε δυναμικά το 2018 – η Korres στο λανσάρισμα της νέας κατηγορίας Beauty
- Δύο νέες ευρωπαϊκές αγορές και η επέκταση στην κατηγορία των καλλυντικών και ειδών προσωπικής περιποίησης στο επίκεντρο της Zalando
- Zalando: Αύξηση πωλήσεων 23% στα 4,5 δισ. ευρώ το 2017
- Οι 4 εταιρείες δισεκατομμυρίων του eFashion στην Ευρώπη (2017)
- Zalando: Αύξηση των καθαρών εσόδων στα 3,6 δισ. ευρώ το 2016
- Με ποιον τρόπο εκμεταλλεύεται η Zalando τα φυσικά καταστήματα ρούχων
- Η Zalando επεκτείνει το ευρωπαϊκό δίκτυό της logistics
- Την υπηρεσία «Fulfilment by Zalando», εξήγγειλε η Zalando
- Zalando: Τα 3 δισ. ευρώ θα αγγίξουν φέτος οι πωλήσεις της
- Zalando: Ανέπτυξε το καινοτόμο επιχειρηματικό μοντέλο με βάση τις ανάγκες των πελατών της
- Η Zalando και η μελλοντική στρατηγική της
Categories: E-Beauty, e-commerce, E-Commerce Platforms, E-Fashion, Ε-Shoes, ne33
Απάντηση