Η Porsche διαθέτει τα αυτοκίνητά της, τώρα και στο ίντερνετ

Μέχρι πρότινος η Porsche διέθετε στο ηλεκτρονικό της κατάστημα μόνο προϊόντα lifestyle, όπως ζακέτες και τσάντες. Από αυτή την εβδομάδα, η Porsche διαθέτει και τα αυτοκίνητά της στο ίντερνετ. Μέσω του ψηφιακού καναλιού οι πελάτες της Porsche θα μπορούν να ολοκληρώνουν διαδικτυακά, όλες τις ουσιαστικές διαδικασίες για αγορά ή leasing ενός μοντέλου της Porsche.

Μόνο για την οριστικοποίηση της σύμβασης – νομιμότητα της αγοράς, ο πελάτης θα συνεχίζει να πρέπει να επισκέπτεται ένα υποκατάστημα της Porsche.

Online Shop PorscheΤο νέο ψηφιακό κανάλι θα διατίθεται αρχικά στη Γερμανία και δοκιμαστικά στην αγορά των ΗΠΑ, ενώ του χρόνου η διαδικτυακή υπηρεσία αναμένετε να εξαπλωθεί σε ολόκληρη την Ευρώπη.

Η Porsche ακολουθεί τα βήματα και άλλων κατασκευαστών αυτοκινήτων όπως της Mercedes, της Volvo και της Tesla. Μάλιστα, στις αρχές τους έτους, η Tesla είχε ανακοινώσει τα σχέδιά της να αναπροσαρμόσει την πώληση των αυτοκινήτων της, αποκλειστικά στο διαδίκτυο.

Ο πελάτης και οι μεταβαλλόμενες καταναλωτικές συνήθειές του είναι αυτοί που καθοδηγούν και την αγορά της εμπορίας αυτοκινήτων. Η ανάπτυξη του Ηλεκτρονικού Εμπορίου στην αυτοκινητοβιομηχανία αλλά και ο επαναπροσδιορισμός της αποτελεί μονόδρομο για τη μελλοντική επιβίωσή της όχι μόνο ως κατασκευαστές αυτοκινήτων αλλά ως πάροχοι υπηρεσιών μετακίνησης.

Σχετικά άρθρα:



Categories: e-commerce, On-Demand Commerce, Trends

Tags: , ,

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αρέσει σε %d bloggers: