Funky Buddha: Από την Ελλάδα…σε όλη την Ευρώπη μέσω των marketplaces

Μετρημένες στα δάχτυλα είναι οι ελληνικές εταιρείες που έχουν κατανοήσει ότι μια από τις σημαντικότερες στρατηγικές διεθνοποίησης („Whitepaper: Διεθνοποίηση μέσω ενός κλικ”) είναι η πώληση των εμπορευμάτων τους στις διαδικτυακές πλατφόρμες – marketplaces της Amazon, της Zalando και την παρέα τους.

Μια από αυτές είναι η Altex S.A (Funky Buddha) η οποία κατάφερε να αυξήσει την αναγνωσιμότητα του σήματός της στην Ευρώπη ήδη από το πρώτο εξάμηνο του 2018 με την έμπρακτη συμμετοχή παρουσίασης – πώλησης των προϊόντων της στις γερμανικές πλατφόρμες της Zalando, Otto και AboutYou, με αποτέλεσμα την αύξηση των πωλήσεων της.

Altex S.A. Revenue 2011_2019

Σύμφωνα με τον Πάνο Πατρωνίδη, Chief Commercial Officer της εξωστρεφούς οικογενειακής εταιρείας ρούχων, οι πωλήσεις της Funky Buddha για το 2019 αναμένεται να ανέλθουν στα 21,5 εκατ. ευρώ έναντι 19 εκατ. ευρώ την προηγούμενη χρονιά, εμφανίζοντας αύξηση 13,18%, ενώ οι διαδικτυακές πωλήσεις αντιπροσωπεύουν ήδη το 7,25% των συνολικών πωλήσεων της (1,56 εκατ. ευρώ).

funky-buddha_distribution-channels

Κανάλια διανομής της Funky Buddha στην Ευρώπη – Πηγή: Altex S.A.

Δεν είναι τυχαίο γεγονός ότι στο πρόσφατο ne33 Conference συμμετείχε και η Funky Buddha, καθώς είναι από τις λίγες ελληνικές επιχειρήσεις που όχι μόνο προωθεί στρατηγικά την ανάπτυξη του Ηλεκτρονικού Εμπορίου ως καναλιού διανομής τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό, αλλά ακολουθεί και μια εξαιρετική δημόσια επικοινωνιακή στρατηγική, παρέχοντας πλούσιο υλικό για την πορεία των εργασιών της. 

ne33-conference_panospatronidis

Ο Πάνος Πατρωνίδης, Chief Commercial Officer της Altex S.A. (Funky Buddha), στο ne33

Αξιομνημόνευτο είναι το γεγονός ότι παρότι η εταιρεία ιδρύθηκε το 2003 από την οικογένεια Αλεξίου, αυτή κατάφερε σε μικρό χρονικό διάστημα να μετασχηματίσει με επιτυχία το επιχειρηματικό της μοντέλο από εταιρεία υπερχονδρικής σε μια επώνυμη διεθνή πολυκαναλική εταιρεία μόδας (με ιδιόκτητα καταστήματα retail και δίκτυο καταστημάτων franchising, outlets, χονδρεμπόριο και ηλεκτρονικό εμπόριο), εστιάζοντας στον ανθρώπινο παράγοντα και στην περιβαλλοντολογική και κοινωνική ευθύνη στον τομέα της μόδας.

Σε μια αγορά όπου οι διαδικτυακές πλατφόρμες είναι οι επιχειρήσεις, που είναι οι πραγματικοί νικητές της συγκεντροποίησης στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο με τζίρους δισεκατομμυρίων ευρώ αλλά και που κατέχουν και την πρόσβαση προς τους τελικούς καταναλωτές, οι επώνυμες μάρκες μόδας και οι καθετοποιημένες επιχειρήσεις επιβάλλεται να διαθέτουν τα προϊόντα τους στα Marketplaces. Είναι επίσης κατανοητό ότι αργά ή γρήγορα, τα Marketplaces δεν ενδείκνυνται ως βιώσιμο κανάλι πώλησης, για απλούς μεσάζοντες – εμπόρους χωρίς δικές τους μάρκες.

Σχετικά άρθρα:



Categories: e-commerce, E-Commerce Platforms, E-Fashion, Internationalization

Tags: , ,

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.