Τα είκοσι δημοφιλέστερα άρθρα του 2019

Ποια ήταν τα είκοσι δημοφιλέστερα άρθρα του neoecommerce.gr για το 2019; Μερικά από αυτά έχουν δημοσιευθεί πριν από το 2019, γεγονός που αποδεικνύει ότι τα συγκεκριμένα άρθρα συνεχίζουν να κερδίζουν τις εντυπώσεις, ενώ παραμένουν πάντα επίκαιρα. 

Παρακάτω ακολουθούν οι αναρτήσεις με την υψηλότερη επισκεψιμότητα για το έτος 2019:

  1. Πού είναι τα ελληνικά Apps του ηλεκτρονικού εμπορίου;
  2. Λεφτά στα…στρώματα, οι νέες διαδικτυακές μάρκες τύπου Casper και Bett1 ταρακουνούν τη βαρετή αγορά στρωματοποιίας
  3. Funky Buddha: Από την Ελλάδα…σε όλη την Ευρώπη μέσω των marketplaces
  4. Online Delivery AE: Αύξηση τζίρου 72% το 2018 και…άνοιξε η όρεξη της Skroutz
  5. Η Delivery Hero και οι λεπτομέρειες εξαγοράς της Deliveras αντί 4,7 εκατ. ευρώ
  6. ne33 Conference 2019: Σημειώστε την ημερομηνία 8 Νοεμβρίου 2019, του νέου κορυφαίου συνεδρίου για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο
  7. Οι μεγαλύτερες πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου σε όρους GMV
  8. Τα μεγαλύτερα Online συγκροτήματα φαρμακεία στην Ευρώπη μετασχηματίζονται σε διαδικτυακές πλατφόρμες
  9. Beauty: Ποιοι παίκτες κυριαρχούν στην ευρωπαϊκή Online αγορά καλλυντικών και προϊόντων ομορφιάς
  10. The Mart: Στις ηλεκτρονικές αγορές B2B μπαίνει ο όμιλος Σκλαβενίτης
  11. Media Saturn: Το Διοικητικό Συμβούλιο απέλυσε τον διευθύνοντα σύμβουλο της CECONOMY – Οι επόμενοι μήνες θα είναι καθοριστικοί για το μέλλον της εταιρείας τόσο στην ελληνική όσο και στην ευρωπαϊκή αγορά
  12. 2012: Δέκα επιχειρηματικά μοντέλα που ενδιαφέρουν την ελληνική αγορά
  13. Spitishop: Μια από τις αχτίδες…φωτός στο ελληνικό ηλεκτρονικό επιχειρείν
  14. Koolfly: Περίπου 40% του συνολικού τζίρου της προέρχεται από το εξωτερικό
  15. Το Public, η Amazon και οι πραγματικές ανάγκες των ελλήνων διαδικτυακών χρηστών
  16. Pinduoduo: Η πλατφόρμα ομαδικών αγορών στην εποχή του WeChat που τρελαίνει του κινέζους
  17. Η Amazon αποκάλυψε για πρώτη φορά ότι η ακαθάριστη αξία των εμπορευμάτων (GMV) που διακινούνται μέσω της πλατφόρμας της ανέρχεται στο ποσό των 277 δισ. δολαρίων
  18. Logistics: Οι πιθανές στρατηγικές λύσεις για αξιόπιστη παράδοση στο «τελευταίο μίλι»
  19. Wish: Με πωλήσεις που αγγίζουν σχεδόν τα 2 δισ. δολάρια περίπου το 2018 και με νέα επενδυτικά κεφάλαια εμπλουτίζει στην Ευρώπη -και σύντομα και στην Ελλάδα- τις υπηρεσίες της
  20. Η DocMorris (Ζur Rose) και η Shop Apotheke ίδρυσαν από κοινού την DatamedIQ, αλλά μάλλον δε γνώριζαν για το eRetail Audit, το αντίστοιχο ελληνικό εργαλείο μέτρησης των online πωλήσεων των φαρμακείων

Χρόνια σας Πολλά!

Με τις θερμότερες ευχές μου για ένα υγιές, δημιουργικό και ευτυχισμένο 2020!

Σχετικά άρθρα:



Κατηγορίες:e-commerce, TOP Θέματα

Ετικέτες: , ,

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Αρέσει σε %d bloggers: