Η ASOS λάνσαρε (αρχείο PDF) το εργαλείο See My Fit για τη σωστή επιλογή ρούχων ανάλογα με το σωματότυπο των καταναλωτών. Η μεγαλύτερη εταιρεία online πωλήσεων ενδυμάτων στη Βρετανία, επέλεξε να υιοθετήσει και να εφαρμόσει για πρώτη φορά στην Ευρώπη, την εφαρμογή επαυξημένης πραγματικότητας (Augmented Reality) της ισραηλινής Zeekit. Μέσω της παραπάνω εφαρμογής, οι πελάτισσές της έχουν τη δυνατότητα να δουν εικονικές προσομοιώσεις προϊόντων σε διαφορετικά μεγέθη και διαφορετικούς σωματότυπους.
Στο παρελθόν είχα αναφερθεί σε μία από τις μεγαλύτερες προκλήσεις που έχει να αντιμετωπίσει η βιομηχανία της ένδυσης και υπόδησης στο ηλεκτρονικό εμπόριο, αυτής του υψηλού ποσοστού επιστροφής ρούχων και υποδημάτων, εξαιτίας της μη σωστής επιλογής ρούχων και υποδημάτων, ενώ σας είχα παρουσίασει διάφορες καινοτόμες τεχνολογίες, που η καθεμία από αυτές προσεγγίζει το θέμα με διαφορετικό τρόπο.
Σχετικά άρθρα:
- eFashion: Τα εικονικά δοκιμαστήρια..στο έλεος των δοκιμών
- UPcload: Η ψηφιακή Γκαρνταρόμπα
- Trupik Connect: Το εικονικό δοκιμαστήριο της Ινδίας
- Η ZOZOTOWN με το ZOZOSUIT έχει όλες τις προϋποθέσεις για να γίνει μια παγκόσμια πλατφόρμα μόδα
- Augmented Reality: Η νέα διάσταση στο ηλεκτρονικό εμπόριο
Categories: Augmented Reality, e-commerce, E-Fashion, Innovation, Trends
Απάντηση