Η ASOS λάνσαρε το εργαλείο See My Fit για τη σωστή επιλογή ρούχων ανάλογα με το σωματότυπο των καταναλωτών

Η ASOS λάνσαρε (αρχείο PDF) το εργαλείο See My Fit για τη σωστή επιλογή ρούχων ανάλογα με το σωματότυπο των καταναλωτών. Η μεγαλύτερη εταιρεία online πωλήσεων ενδυμάτων στη Βρετανία, επέλεξε να υιοθετήσει και να εφαρμόσει για πρώτη φορά στην Ευρώπη, την εφαρμογή επαυξημένης πραγματικότητας (Augmented Reality) της ισραηλινής Zeekit. Μέσω της παραπάνω εφαρμογής, οι πελάτισσές της έχουν τη δυνατότητα να δουν εικονικές προσομοιώσεις προϊόντων σε διαφορετικά μεγέθη και διαφορετικούς σωματότυπους.

Στο παρελθόν είχα αναφερθεί σε μία από τις μεγαλύτερες προκλήσεις που έχει να αντιμετωπίσει η βιομηχανία της ένδυσης και υπόδησης στο ηλεκτρονικό εμπόριο, αυτής του υψηλού ποσοστού επιστροφής ρούχων και υποδημάτων, εξαιτίας της μη σωστής επιλογής ρούχων και υποδημάτων, ενώ σας είχα παρουσίασει διάφορες καινοτόμες τεχνολογίες, που η καθεμία από αυτές προσεγγίζει το θέμα με διαφορετικό τρόπο.

Σχετικά άρθρα:



Κατηγορίες:Augmented Reality, e-commerce, E-Fashion, Innovation, Trends

Ετικέτες: , , ,

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Αρέσει σε %d bloggers: