Αύξηση καθαρών πωλήσεων (+20%) στα 6,5 δισ. ευρώ για την Zalando

Τα οικονομικά της αποτελέσματα για το 2019 δημοσιοποίησε χθες η Zalando. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα, αύξηση 20% κατέγραψαν οι καθαρές πωλήσεις της κορυφαίας βάση τζίρου πλατφόρμας eFashion στην Ευρώπη, οι οποίες διαμορφώθηκαν στα 6,5 δισ. ευρώ το 2019 από 5,4 δισ. ευρώ το 2018. Τα προσαρμοσμένα λειτουργικά κέρδη προ φόρων και τόκων (EBIT) διαμορφώθηκαν στα 224,9 εκατ. ευρώ από 173,4 εκατ. ευρώ, με τις διεθνείς πωλήσεις να αντιπροσωπεύουν το 51,43% του συνολικού τζίρου της.

Από πέρυσι η Zalando δημοσιοποιεί και το μέγεθος της ακαθάριστης αξίας των εμπορευμάτων (Gross Merchandise Value) τα οποία πωλήθηκαν μέσω της συγκεκριμένης πλατφόρμας. Ο συγκεκριμένος δείκτης ανήλθε για το 2019 στα 8,2 δισ. ευρώ, καταγράφοντας αύξηση 23,6% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά.

Από φέτος η εταιρεία δημοσιεύει και το ύψος των πωλήσεων που πραγματοποιούνται μέσω των Mobile Apps. Σύμφωνα με τα στοιχεία της, το 48% της ακαθάριστης αξίας  των εμπορευμάτων (3,9 δισ. ευρώ GMV) πωλήθηκαν μέσω των κινητών εφαρμογών της, καταγράφοντας αύξηση 56% σε σχέση με το 2018.

Η Zalando δραστηριοποιείται σε δεκαεπτά ευρωπαϊκές χώρες, ενώ συνολικά 31 εκατ. πελάτες (+17,1%) πραγματοποίησαν κατά μέσο όρο 4,7 παραγγελίες ετησίως, με μέση αξία καλαθιού τα 56,6 ευρώ.

Η Zalando γνωστοποίησε επίσης ότι φέτος θα λειτουργήσει ένα νέο κέντρο logistics στην Ισπανία, ανεβάζοντας σε 13 το συνολικό αριθμό των κέντρων logistics – αποθήκες στην Ευρώπη, ενώ από το φθινόπωρο η Zalando θα μπει και στην κατηγορία των μεταχειρισμένων ενδυμάτων.

Την πλήρη παρουσίαση των οικονομικών αποτελεσμάτων της Zalando, μπορείτε να δείτε εδώ (αρχείο PDF).

Σχετικά άρθρα:



Categories: e-commerce, E-Fashion, Ε-Shoes

Tags:

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

%d