Τα οικονομικά της αποτελέσματα για το 2019 δημοσιοποίησε χθες η Zalando. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα, αύξηση 20% κατέγραψαν οι καθαρές πωλήσεις της κορυφαίας βάση τζίρου πλατφόρμας eFashion στην Ευρώπη, οι οποίες διαμορφώθηκαν στα 6,5 δισ. ευρώ το 2019 από 5,4 δισ. ευρώ το 2018. Τα προσαρμοσμένα λειτουργικά κέρδη προ φόρων και τόκων (EBIT) διαμορφώθηκαν στα 224,9 εκατ. ευρώ από 173,4 εκατ. ευρώ, με τις διεθνείς πωλήσεις να αντιπροσωπεύουν το 51,43% του συνολικού τζίρου της.
Από πέρυσι η Zalando δημοσιοποιεί και το μέγεθος της ακαθάριστης αξίας των εμπορευμάτων (Gross Merchandise Value) τα οποία πωλήθηκαν μέσω της συγκεκριμένης πλατφόρμας. Ο συγκεκριμένος δείκτης ανήλθε για το 2019 στα 8,2 δισ. ευρώ, καταγράφοντας αύξηση 23,6% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά.
Από φέτος η εταιρεία δημοσιεύει και το ύψος των πωλήσεων που πραγματοποιούνται μέσω των Mobile Apps. Σύμφωνα με τα στοιχεία της, το 48% της ακαθάριστης αξίας των εμπορευμάτων (3,9 δισ. ευρώ GMV) πωλήθηκαν μέσω των κινητών εφαρμογών της, καταγράφοντας αύξηση 56% σε σχέση με το 2018.
Η Zalando δραστηριοποιείται σε δεκαεπτά ευρωπαϊκές χώρες, ενώ συνολικά 31 εκατ. πελάτες (+17,1%) πραγματοποίησαν κατά μέσο όρο 4,7 παραγγελίες ετησίως, με μέση αξία καλαθιού τα 56,6 ευρώ.
Η Zalando γνωστοποίησε επίσης ότι φέτος θα λειτουργήσει ένα νέο κέντρο logistics στην Ισπανία, ανεβάζοντας σε 13 το συνολικό αριθμό των κέντρων logistics – αποθήκες στην Ευρώπη, ενώ από το φθινόπωρο η Zalando θα μπει και στην κατηγορία των μεταχειρισμένων ενδυμάτων.
Την πλήρη παρουσίαση των οικονομικών αποτελεσμάτων της Zalando, μπορείτε να δείτε εδώ (αρχείο PDF).
Σχετικά άρθρα:
- Η Zalando θέλει να λειτουργήσει και ως πλατφόρμα πώλησης πλεονάζοντος αποθέματος
- Zalando: Αύξηση πωλήσεων 20% στα 5,4 δισ. ευρώ το 2018
- Zalando: Ξεκίνησε δυναμικά το 2018 – η Korres στο λανσάρισμα της νέας κατηγορίας Beauty
- Δύο νέες ευρωπαϊκές αγορές και η επέκταση στην κατηγορία των καλλυντικών και ειδών προσωπικής περιποίησης στο επίκεντρο της Zalando
- Zalando: Αύξηση πωλήσεων 23% στα 4,5 δισ. ευρώ το 2017
- Οι 4 εταιρείες δισεκατομμυρίων του eFashion στην Ευρώπη (2017)
- Zalando: Αύξηση των καθαρών εσόδων στα 3,6 δισ. ευρώ το 2016
- Με ποιον τρόπο εκμεταλλεύεται η Zalando τα φυσικά καταστήματα ρούχων
- Η Zalando επεκτείνει το ευρωπαϊκό δίκτυό της logistics
- Την υπηρεσία «Fulfilment by Zalando», εξήγγειλε η Zalando
- Zalando: Τα 3 δισ. ευρώ θα αγγίξουν φέτος οι πωλήσεις της
- Zalando: Ανέπτυξε το καινοτόμο επιχειρηματικό μοντέλο με βάση τις ανάγκες των πελατών της
- Η Zalando και η μελλοντική στρατηγική της
Categories: e-commerce, E-Fashion, Ε-Shoes
Απάντηση