Πελατειακή βάση 582 χιλ. πελάτες (+40%), GMV ενός δισ. δολαρίων (+42%) και τζίρο 318 εκατ. δολάρια (+53%), ανακοίνωσε (αρχείο PDF) η The RealReal μετά την πετυχημένη είσοδό της στο χρηματιστήριο για το 2019. Η κορυφαία πλατφόρμα C2C (consumer to consumer) μεταπώλησης μεταχειρισμένων ειδών πολυτελείας των ΗΠΑ, η οποία λειτουργεί και τέσσερα φυσικά καταστήματα (δύο στη Νέα Υόρκη, ένα στο Λος Άντζελες και ένα στο Σαν Φρανσίσκο), συνεχίζει να έχει ζημιογόνα δραστηριότητα.

The RealReal: GMV ενός δισ. δολαρίων και 582 χιλ. ενεργούς πελάτες το 2019
Οι προσαρμοσμένες ζημιές σε επίπεδο EBITDA διαμορφώθηκαν στα 73 εκατ. δολάρια, έναντι ζημιών 59 εκατ. δολάρια το 2018.
Η εταιρεία απαριθμεί 582 χιλιάδες ενεργούς πελάτες σε 40 χώρες, με μέσο όρο αξίας καλαθιού τα 455 δολάρια, ενώ το 83% της ακαθάριστης αξίας των εμπορευμάτων (GMV) που διακινήθηκαν μέσω της πλατφόρμας της προέρχεται από επαναλαμβανόμενους αγοραστές.
Ο έλεγχος γνησιότητας όλων των ειδών αντικειμένων (ρούχων, ρολογιών και ειδών τέχνης) γίνεται από ειδικούς πραγματογνώμονες (αυτή την στιγμή ανέρχονται σε περισσότερους από 150).
Ανταγωνιστές
Αντίστοιχες πλατφόρμες λειτουργούν η γαλλική Vestiaire Collective („Vestiaire Collective: Εστιάζει στο Re-commerce ειδών πολυτελείας“), η Poshmark, η TreadUp, η Goat και η Stockx.
Στο παρελθόν σάς είχα αναφέρει ότι το ηλεκτρονικό εμπόριο είναι ο μοχλός ανάπτυξης του κλάδου πολυτελείας, ενώ σάς είχα παρουσιάσει την αγορά των μεταχειρισμένων ρολογιών πολυτελείας („Ο μετασχηματισμός της αγοράς πολυτελών ρολογιών προήλθε από «δεύτερο χέρι»“).
Την πλήρη παρουσίαση των οικονομικών αποτελεσμάτων της The RealReal, μπορείτε να δείτε εδώ (αρχείο PDF).
Σχετικά άρθρα:
- The RealReal: Επιτυχής η IPO – Άντλησε 300 εκατ. δολάρια
- The RealReal: Στα 207 εκατ. δολάρια ο τζίρος της – δρομολογεί την είσοδό της στο χρηματιστήριο
- Vestiaire Collective: Εστιάζει στο Re-commerce ειδών πολυτελείας
- Poshmark: Οι 4 εκατ. πωλητές της πραγματοποίησαν συνολικές πωλήσεις ύψους 1 δισ. δολαρίων
- Re-Commerce: Το κοινωνικό επιχειρείν μεταχειρισμένων αντικειμένων
- Luxury: Το ηλεκτρονικό εμπόριο μοχλός ανάπτυξης του κλάδου πολυτελείας
Categories: e-commerce, E-Fashion
Απάντηση