Στα 9,1 δισ. δολάρια (+35%) ο τζίρος της Wayfair το 2019

Στα 9,1 δισ. δολάρια (+35%) ανήλθε ο τζίρος της Wayfair το 2019. Σύμφωνα με τα οικονομικά στοιχεία (αρχείο PDF) του 2019, ο τζίρος της από την παρουσία της στις διεθνείς αγορές (Καναδάς, Μ. Βρετανία και Γερμανία) αυξήθηκε κατά 41% στα 1,4 δισ. δολάρια. Τα έσοδα αυτά, αντιστοιχούν σε ποσοστό 15% επί των συνολικών της πωλήσεων.

Εξέλιξη πωλήσεων της Wayfair 2019

Στα 9,1 δισ. δολάρια (+35%) ανήλθε ο τζίρος της Wayfair το 2019

Στον αντίποδα, οι ζημιές του κορυφαίου αποκλειστικά διαδικτυακού παίκτη λιανικής πώλησης επίπλων στον κόσμο διπλασιάστηκαν στα 1 δισ. δολάρια περίπου, από 504 εκατ. δολάρια το 2018. Το παραπάνω γεγονός οφείλεται σε μεγάλο ποσοστό στην αρνητική συνεισφορά της δραστηριότητά της στην ευρωπαϊκή αγορά, και συγκεκριμένα στις αγορές της Αγγλίας και Γερμανίας, αλλά και στις υψηλές διαφημιστικές δαπάνες.

Πωλήσεις και κερδοφορία της Wayfair ανά κατηγορία δραστηριοποίησηςΕιδικότερα, το 2019 η εταιρεία κέρδισε 5,135 εκατ. νέους πελάτες. Λαμβάνοντας υπόψη ότι η συνολική της διαφημιστική δαπάνη για το ίδιο έτος ανήλθε στα 1,09 δισ. δολάρια, τότε το κόστος απόκτησης ανά πελάτη ανήλθε στα 212,85 δολάρια.

Η Wayfair αναμένει αύξηση των πωλήσεών της κατά το πρώτο τρίμηνο του 2020 λόγω κορωνοϊού, ενώ αυτή την εβδομάδα η Wayfair ανακοίνωσε ότι έλαβε νέο μετατρέψιμο ομολογιακό δάνειο ύψους 535 εκατ. δολάρια. Τα νέα κεφάλαια θα επενδυθούν -μεταξύ άλλων- στην ανάπτυξη των logistics.

Wayfair investing in Logistics

Την πλήρη παρουσίαση των οικονομικών αποτελεσμάτων της Wayfair μπορείτε να δείτε εδώ (αρχείο PDF).

Σχετικά άρθρα:



Categories: e-commerce, E-Commerce Platforms, E-Furniture

Tags: , ,

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αρέσει σε %d bloggers: