Η Skroutz ανακοινώνει επενδυτική συμφωνία με την CVC Capital Partners

Με GMV 525 εκατ. ευρώ („GMV growth on Skroutz“) το 2018, η Skroutz ανακοινώνει (αρχείο PDF) επενδυτική συμφωνία με την CVC Capital Partners („CVC Capital Partners Fund VII agrees to invest in Skroutz“). Βάσει της συμφωνίας, η CVC Capital Partners αποκτά μειοψηφική συμμετοχή στο μετοχικό κεφάλαιο της δημοφιλούς πλατφόρμας online αγορών („Skroutz: Στα χνάρια της Amazon“), ενώ η συναλλαγή τελεί υπό την έγκριση της Επιτροπής Ανταγωνισμού και αναμένεται να ολοκληρωθεί μέσα στους επόμενους μήνες.

Η δυναμική της Skroutz στην αγορά του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα αποτυπώνεται και στον κύκλο εργασιών της, ο οποίος λαμβάνει τη χαρακτηριστική μορφή ενός μπαστούνι χόκεϊ. Σύμφωνα με τις ετήσιες οικονομικές καταστάσεις (αρχείο PDF), οι συνολικές (καθαρές) πωλήσεις της Skroutz αυξήθηκαν το 2018 κατά 21,73% στα 12,65 εκατ. ευρώ. Λαμβάνοντας υπόψη τα παραπάνω, τότε οι συνολικές πωλήσεις της αυξήθηκαν την δεκαετία 2008-2018 κατά 3.904%, ενώ το 2018 τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε 3,75 εκατ. ευρώ.

Revenue of Skroutz, the leading player in the Greek price comparison market

Όσον αφορά το 2019, το GMV (Gross Merchandise Volume – ακαθάριστη αξία των εμπορευμάτων που διακινούνται μέσω της πλατφόρμας της) θα παρουσιάσει μια αύξηση της τάξης του 15% YoY (ετήσια αύξηση).

Το έξυπνο καλάθι και η υπηρεσία Skroutz Food

Ενδιαφέρον έχει το γεγονός ότι στο έξυπνο καλάθι της Skroutz, μια υπηρεσία που πρωτοπαρουσιάστηκε το καλοκαίρι του 2016, συμμετέχουν περίπου 610 ηλεκτρονικά καταστήματα („Η εμπειρία του marketplace στο Skroutz“), καλύπτοντας μια ευρεία γκάμα προϊόντων. Είναι ενδεικτικό, ότι για το 2019 ο ρυθμός αύξησης των ενεργών καταστημάτων στο έξυπνο καλάθι είναι 143% YoY (ετήσια αύξηση), ενώ η μέση αξία του καλαθιού αγοράς (με το Φ.Π.Α.) είναι στα 45 ευρώ και περιλαμβάνει κατά μέσο όρο 5 προϊόντα.

Πέρυσι, η Skroutz μπήκε με το Skroutz Food και στον κλάδο των on-demand (κατ’ απαίτηση) υπηρεσιών παράδοσης ετοίμου φαγητού.

Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι η Skroutz ανήκει στους κερδισμένους του Ηλεκτρονικού Εμπορίου („E-Commerce 2020: Κερδισμένοι και ηττημένοι“) στην ελληνική αγορά.

Σχετικά άρθρα:



Categories: e-commerce, E-Commerce Platforms

Tags: ,

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.