Ruhnn και το επιχειρηματικό μοντέλο ηλεκτρονικού εμπορίου Influencer Marketing

Η κινεζική Ruhnn της Alibaba δείχνει ότι με το εξειδικευμένο επιχειρηματικό μοντέλο της (αρχείο PDF), αυτό του ηλεκτρονικού εμπορίου Influencer Marketing, εκμεταλλεύεται έξυπνα τον ολοένα και μεγαλύτερο αριθμό των κινέζων Influencer.

Interactions among the key participants in the KOL ecosystem of RuhnnΟι influencer, οι λεγόμενοι (KOLs – key opinion leader), ασχολούνται με τους θαυμαστές τους στο διαδίκτυο και με τη βοήθεια της πλατφόρμας της – εμπορικού δικτύου- έχουν την ευκαιρία να δοκιμάσουν, να δημιουργήσουν και να τους πουλήσουν τα δικά τους προϊόντα, από είδη μόδας και είδη προσωπικής περιποίησης μέχρι και ηλεκτρικές συσκευές.

Ruhnn's KOLs Online Shopping ProcessΠρακτικά η Ruhnn προσφέρει τη δυνατότητα στους Influencers να γίνουν οι ίδιοι, πωλητές και έμποροι, ενώ αυτή με τη σειρά της καρπώνεται για τις υπηρεσίες της την προμήθεια από τις πωλήσεις των προϊόντων που αγγίζει  σε  ύψος το  10% . Παράλληλα, η εταιρεία λειτουργεί και ως πλατφόρμα, προσφέροντας υπηρεσίες διαφήμισης σε τρίτους (εμπόρους και Brands). Ruhnn's Business model for commercializing the KOL ecosystemΤο επιχειρηματικό μοντέλο της Ruhnn ενσωματώνει έξυπνα τον συνεργατικό σχεδιασμό (co-creation) και το Crowdsourcing για τη σωστή ανάπτυξη ιδανικών προϊόντων τέτοιων, τα οποία είναι συμβατά με το κοινό-στόχο. Μέσου αυτού οι θαυμαστές – καταναλωτές επηρεάζουν τις επιχειρήσεις στο τι να παράγουν, ενώ από την άλλη μεριά, οι επιχειρήσεις επωφελούνται των οικονομικών πλεονεκτημάτων ενσωμάτωσης των πελατών τους στη διαδικασία ανάπτυξης των νέων προϊόντων, καθώς προβλέπουν τη ζήτηση ενός προϊόντος πριν αυτό βγει στην παραγωγή.

Η Ruhnn άντλησε πέρυσι το ποσό των 125 εκατ. δολαρίων από το Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης και αυτή τη στιγμή εκπροσωπεί 168 KOLs, με συνολικά 206,3 εκατ. θαυμαστές σε όλες τις μεγάλες πλατφόρμες κοινωνικών μέσων δικτύωσης στην Κίνα. Μάλιστα, στη μεγαλύτερη διαδικτυακή πλατφόρμα KOL της Κίνας, τα Brands των κορυφαίων influencers καταλαμβάνουν συνήθως τις πρώτες θέσεις στη λίστα με τις υψηλότερες πωλήσεις.

Ruhnn's KOL Zhang Dayi under Full-service ModelΧθες η εταιρεία ανακοίνωσε ότι οι συνολικές πωλήσεις για το 2019 ανήλθαν στα 183 εκατ. δολάρια (+19%). Από αυτές 140,2 εκατ. δολάρια αφορούν τo full-service model (πωλήσεις προϊόντων μέσω των KOLs), ενώ οι πωλήσεις υπηρεσιών μέσω της πλατφόρμας της ανήλθαν στα 42,8 εκατ. δολάρια (+101%). Η εταιρεία συνεχίζει να είναι ζημιογόνος, καθώς παρουσίασε ζημίες προ φόρων ύψους 12,6 εκατ. δολάρια, ενώ η συγκεκριμένη αγορά παρουσιάζει πολλές προκλήσεις λόγω κορωνοϊού.

Πρόσφατα η Ruhnn ανακοίνωσε πρόγραμμα απόκτησης ιδίων μετοχών συνολικής αξίας 15 εκατ. δολαρίων.

Live Streaming eCommerce

Στο παρακάτω βίντεο μπορείτε να δείτε τον “μαγικό κόσμο” των live streaming πλατφορμών ηλεκτρονικού εμπορίου της Κίνας.

Η πλατφόρμα ομαδικών αγορών της Pinduoduo με πωλήσεις ύψους 4,3 δισ. δολάρια, συνεχίζει να είναι η κορυφαία και ταχύτερα αναπτυσσόμενη κινητή εφαρμογή ηλεκτρονικού εμπορίου στην Κίνα.

Για τον τρόπο προσέγγισης και λειτουργίας της κινεζικής αγοράς, στην πλέον δυνατή παγκοσμίως αγορά λιανεμπορίου, είχαμε αναφερθεί εκτενέστερα στην πρώτη μας ηλεκτρονική έκδοση – Whitepaper με τίτλο «Διεθνοποίηση μέσω ενός κλικ».

Σχετικά άρθρα:



Categories: Business Models, Crowdsourcing, E-Beauty, e-commerce, E-Commerce Platforms, E-Fashion, Live Shopping, M-Commerce, On-Demand Commerce, Sharing Commerce, Social Commerce, Trends

Tags: , , , , ,

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αρέσει σε %d bloggers: