Inditex: “Απορρόφηση” 1200 καταστήματων και ενίσχυση του eCommerce

Η Inditex, ιδιοκτήτρια εταιρεία των Zara, Bershka, Pull&Bear, Massimo Dutti και Stradivarius, ανακοίνωσε την “απορρόφηση – λουκέτο” 1.200 μικρότερων καταστημάτων και την ενίσχυση του eCommerce.

Η μεγαλύτερη εταιρεία λιανικής πώλησης ρούχων στον κόσμο, είδε στο πρώτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους τις πωλήσεις της να κάνουν βουτιά 44%, καθώς αυτές υποχώρησαν στα 3,3 δισ. ευρώ, από 5,93 δισ. ευρώ έναν χρόνο πριν, στη σκιά της παγκόσμιας καραντίνας („Ο κορωνοϊός και οι συνέπειες στο Εμπόριο“). Επιπλέον, η εταιρεία εμφάνισε ζημιές 409 εκατ. ευρώ το πρώτο τρίμηνο του 2020 έναντι κερδών 734 εκατ. ευρώ ένα χρόνο νωρίτερα.

Inditex Q1 2020 sales drop to 44%

Ενίσχυση των διαδικτυακών πωλήσεων – πολυκαναλικού επιχειρηματικού μοντέλου

Υπό το πρίσμα των παραπάνω δεν είναι τυχαίο ότι ο ισπανικός όμιλος επισπεύδει τον ψηφιακό μετασχηματισμό του, προωθώντας όλο και περισσότερο τις πωλήσεις μέσω διαδικτύου για να καλύψει εν μέρει τις απώλειες των φυσικών καταστημάτων λόγω κορωνοϊού.

Μάλιστα, η Inditex σκοπεύει να επενδύσει 2,7 δισ. ευρώ για να ενισχύσει τις δραστηριότητες του ηλεκτρονικού εμπορίου και να βελτιώσει την αγοραστική εμπειρία του πολυκαναλικού επιχειρηματικού μοντέλου της, με στόχο οι διαδικτυακές πωλήσεις να αντιπροσωπεύουν το 25% των συνολικών πωλήσεων έως το 2022, από 14% που ήταν το 2019 („Zara: Στα 3,9 δισ. ευρώ (+23%) οι online πωλήσεις“).

Η Inditex ανακοίνωσε και το στρατηγικό πλάνο της εταιρείας μέχρι και το 2020. Σύμφωνα με αυτό, τα καταστήματά της θα μετατραπούν σε περιφερειακούς κόμβους διανομής μόδας.

Each store will act as a fashion distribution hub in the heart of the most strategic shopping districts of the world’s leading cities, forging an interconnected global distribution network that is responsive to emerging shopping habits.

Το κατά πόσο θα στεφθεί με επιτυχία η (fully integrated Store&Online) παν-καναλική στρατηγική της Inditex θα φανεί τους επόμενους δύσκολους μήνες. Στον αντίποδα, ενισχυμένες κατά 10% (1,52 δισ. ευρώ) παρουσιάστηκαν οι καθαρές πωλήσεις της Zalando το πρώτο τρίμηνο του 2020.

Σχετικά άρθρα:



Categories: e-commerce, E-Fashion, Ε-Shoes, Multichannel Commerce

Tags: , ,

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αρέσει σε %d bloggers: