Εντυπωσιακή αύξηση 56% κατέγραψαν οι πωλήσεις μέσω internet της Κωτσόβολος, το οικονομικό έτος 2019 – 2020 (Μάιος 2019 – Απρίλιος 2020), οι οποίες ανήλθαν στα 43 εκατ. ευρώ. Τα παραπάνω στοιχεία ανακοινώθηκαν, πρόσφατα, από τον όμιλο Dixons Carphone, θυγατρική του οποίου είναι η «Κωτσόβολος», στη καθιερωμένη συνέντευξη Τύπου με αφορμή την παρουσίαση των Οικονομικών Αποτελεσμάτων (αρχείο PDF) χρήσης 2019/2020.
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα που ανακοινώθηκαν, ο συνολικός κύκλος εργασιών της Κωτσόβολος έκλεισε στα 538 εκατ. ευρώ, σημειώνοντας αύξηση 3,5% σε σχέση με το προηγούμενο οικονομικό έτος 2018-2019, ενώ τα λειτουργικά κέρδη (EBIT) ανήλθαν στα 21,3 εκατ. ευρώ, από 20,1 εκατ. ευρώ το 2018-2019. Ως εκ τούτου, οι διαδικτυακές πωλήσεις της Κωτσόβολος αντιπροσωπεύουν μονάχα το 8% των συνολικών πωλήσεων.
Παρότι η βάρδια του παραδοσιακού λιανεμπορίου έχει τελειώσει, μια για πάντα, και ενώ στην ευρωπαϊκή αγορά λιανικής πώλησης ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών, τέσσερεις διαδικτυακές επιχειρήσεις, η Coolblue όσο και η επίσης ολλανδική Bol.com, η ελβετική Digitec Galaxus αλλά και η βρετανική AO έχουν σπάσει το φράγμα του 1 δισ. ευρώ σε πωλήσεις („Τα κορυφαία, βάσει τζίρου, ηλεκτρονικά καταστήματα του κόσμου για το 2019”), η Dixons Carphone συνεχίζει να επενδύει στον εκσυγχρονισμό και εμπλουτισμό του φυσικού δικτύου με προϊόντα και υπηρεσίες, καθώς αυτό αποτελεί το δικό της «ανταγωνιστικό πλεονέκτημα».
Σχετικά άρθρα:
- Τα κορυφαία, βάσει τζίρου, ηλεκτρονικά καταστήματα του κόσμου για το 2019
- Κορωνοϊός: «Βατερλό» για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και τα Logistics στην Ελλάδα
- Ο κορωνοϊός και οι συνέπειες στο Εμπόριο
- Πλαίσιο: Υποχώρηση των πωλήσεων στο 20% παρά τον εξαπλασιασμό των διαδικτυακών πωλήσεων
- Η μήτρα επιτυχούς στρατηγικής τοποθέτησης επιχειρήσεων λιανεμπορίου της Barbara Kahn
- Το Public και η Media Markt προχωρούν στη σύναψη στρατηγικής συμφωνίας
- Public: Αύξηση τζίρου 6,4% στα 256,4 εκατ. ευρώ το 2018
- Το Public, η Amazon και οι πραγματικές ανάγκες των ελλήνων διαδικτυακών χρηστών
- Media Markt και Saturn πάνε για… Last Christmas
- Γιατί το εμπόριο έχει την ανάγκη για δημιουργία νέων επιχειρηματικών μοντέλων;
- E-Commerce 2020: Κερδισμένοι και ηττημένοι
- Το παραδοσιακό εμπόριο έχασε το τραίνο του μέλλοντος
- Το ηλεκτρονικό επιχειρείν και η αποδιοργάνωση του παραδοσιακού λιανεμπορίου
Categories: Consumer Electronics, e-commerce
Απάντηση