Ο κορωνοϊός έφερε χαμόγελα στην eBay, όπως συνέβη άλλωστε και με τις άλλες ηλεκτρονικές πλατφόρμες – marketplace τύπου Amazon, Zalando και Alibaba, οι οποίες είναι και οι μεγάλοι κερδισμένοι της επιδημίας του κορωνοϊού.
Σύμφωνα με οικονομικά στοιχεία του β´ τριμήνου, η αύξηση των κερδών και των εσόδων της eBay ξεπέρασε τις εκτιμήσεις των αναλυτών της Wall Street. Μάλιστα, ο διαδικτυακός κολοσσός λιανικού εμπορίου ανακοίνωσε (αρχείο PDF) ότι η ακαθάριστη αξία των εμπορευμάτων (Gross Merchandise Value) τα οποία πωλήθηκαν μέσω της πλατφόρμας της ανήλθε στα 27,13 δισ. δολάρια, καταγράφοντας αύξηση 29% σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2019.
Ο αριθμός των ενεργών πελατών αυξήθηκε στο αντίστοιχο χρονικό διάστημα (Απρίλιος – Ιούνιος 2020) κατά 9 εκατ. πελάτες σε 182 εκατ. πελάτες. Οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 18% στα 2,9 δισ. δολάρια, ενώ αυτή εμφάνισε καθαρά κέρδη ύψους 740 εκατ. δολάρια, καταγράφοντας αύξηση 84% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του περασμένου έτους.
Μόλις την προηγούμενη εβδομάδα η eBay πούλησε τις μικρές αγγελίες της, στη νορβηγική Adevinta έναντι 9,2 δισ. δολάρια.
Σχετικά άρθρα:
- eBay: Πούλησε έναντι 9,2 δισ. δολάρια στη νορβηγική Adevinta τις μικρές αγγελίες της
- Η αποχώρηση του διευθύνοντος συμβούλου της eBay, σηματοδοτεί την περαιτέρω διάσπασή της
- eBay: Στάσιμη η πορεία της το 2018
- Την περαιτέρω διάσπαση της eBay ζητά μεγαλομέτοχος
- Η eBay λάνσαρε αποκλειστικά στη Γερμανία την πλατφόρμα Catch, για να κερδίσει τους Millennials
- Η eBay Enterprise και η Magento θα πωληθούν το αργότερο μέχρι την 1η Ιουλίου
- Την eBay Enterprise και την Magento θέλει να πουλήσει φέτος η eBay
- eBay: Μετά από πιέσεις επενδυτών διαχωρίζει από το ενεργητικό της την PayPal
Categories: e-commerce, E-Commerce Platforms
Απάντηση