Η εισηγμένη γερμανική Delivery Hero, θυγατρική της οποίας είναι η «e-food.gr», ανακοίνωσε πρόσφατα ότι σχεδιάζει να λειτουργήσει 400 μικρές αποθήκες (τα λεγόμενα Dmarts) ως το τέλος του έτους στις χώρες όπου δραστηριοποιείται.
Τα Dmarts κρίνονται απαραίτητα για τη λειτουργία του Quick Commerce (γρήγορο εμπόριο), μέσω του οποίου θα μπορεί να παραδίδει άμεσα (σε λιγότερο από μισή ώρα) τις παραγγελίες που έχουν πραγματοποιηθεί μέσα από τα συνεργαζόμενα τοπικά καταστήματα. Στη Μέση Ανατολή, την Ασία και την Αμερική, η εταιρεία λειτουργεί ήδη περισσότερες από εκατό τοπικές αποθήκες, μέσω των οποίων επιτυγχάνονται χρόνοι παράδοσης κάτω των 20 λεπτών. Μάλιστα, εκτός από είδη που πωλούνται σε Σούπερ Μάρκετ, διανέμονται σε άμεσο χρόνο και άνθη, ηλεκτρονικά είδη και φαρμακευτικά προϊόντα.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η Τουρκία ήταν η πρώτη αγορά που η Delivery Hero δοκίμασε με επιτυχία τη νέα τάση της αγοράς υπηρεσιών Delivery, ήτοι το εμπόριο και την διανομή βασικών προϊόντων μέσω των δικών τους αποθηκών.
Λαμβάνοντας υπόψη τα παραπάνω, καθώς και την πρόσφατη συνεργασία της e-Food.gr με την Σκλαβενίτης, δεν αποκλείεται η e-Food.gr να στήσει σύντομα τα Dmarts και στην ελληνική αγορά.
Σχετικά άρθρα:
- Online Delivery (e-food): Αύξηση τζίρου 50% στα 43,1 εκατ. ευρώ το 2019
- Delivery Hero: Ζημιές παρά τον διπλασιασμό του τζίρου εν μέσω κρίσης
- eFood: Ένας από τους κερδισμένους η HelloFresh
- Online Delivery AE: Αύξηση τζίρου 72% το 2018 και…άνοιξε η όρεξη της Skroutz
- Delivery Hero: Έλαβε επενδυτικά κεφάλαια ύψους 387 εκατ. ευρώ από τη Naspers
- Delivery Hero: Έσοδα 198 εκατ. ευρώ για το 2015
- eFood: Η μάχη των δισεκατομμυρίων ξεκίνησε – Instacart και Postmates γεμίζουν τον κουμπαρά τους!
- Η Delivery Hero εξαγόρασε την e-food.gr και την Yemeksepeti
- H Rocket Internet θέλει να κατακτήσει την παγκόσμια αγορά του Online Food Delivery
- Η «μπίζνα» με τη διευκόλυνση
- Online Food Delivery: Όρεξη χωρίς σύνορα!
- Online Food Delivery: Οι επενδύσεις συνεχίζονται
- Μαγειρική 2.0: Το φαγητό σε λίγο θα είναι έτοιμο!
- 2012: Δέκα επιχειρηματικά μοντέλα που ενδιαφέρουν την ελληνική αγορά
Categories: Business Models, e-commerce, E-Commerce Platforms, E-Food, Location Based Services, Logistics, On-Demand Commerce, Trends
Απάντηση