Η Lidl Hellas ετοιμάζεται να λανσάρει την εφαρμογή Lidl Plus στην Ελλάδα

Η Lidl Hellas ετοιμάζεται να λανσάρει στις 21 Σεπτεμβρίου το mobile πρόγραμμα πιστότητας Lidl Plus στην Ελλάδα. Αυτό διαφαίνεται να κρύβεται πίσω από την αναγγελία στην ιστοσελίδα της Lidl Hellas, καθώς η Lidl τρέχει ήδη την παραπάνω εφαρμογή σε Ισπανία, Βέλγιο, Ολλανδία, Πολωνία, Αυστρία, Δανία, Σλοβενία, το Λουξεμβούργο και από σήμερα σε όλη τη Γερμανία, ενώ η ίδια είχε γνωστοποιήσει ότι θα την λανσάρει και σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες, όπου αυτή δραστηριοποιείται. Βέβαια, το πιο σημαντικό, η παραπάνω εφαρμογή φαίνεται ότι διατίθεται ήδη σε 17 γλώσσες, μεταξύ αυτών και στην ελληνική γλώσσα.

Ποιες υπηρεσίες παρέχει το Lidl Plus;

Πηγή: Lidl.de

Με την εγγραφή στην υπηρεσία, η Lidl Plus (θα) παρέχει στον χρήστη τα παρακάτω ειδικά προνόμια και προσφορές:

  • Ψηφιακή κάρτα μέλους και σκανάρισμα αυτής στο ταμείο
  • Ψηφιακά κουπόνια μέσω των οποίων ο χρήστης μπορεί πριν ή και κατά τη διάρκεια των αγορών να ενεργοποιήσει την εφαρμογή, έτσι ώστε να λάβει εκπτώσεις σε επιλεγμένα προϊόντα
  • Ψηφιακή απόδειξη αγορών
  • Ψηφιακά φυλλάδια
  • Ψηφιακό «ξυστό» κουπόνι, το οποίο ο χρήστης λαμβάνει για κάθε αγορά του και με αυτό κερδίζει δώρα
  • Μηνιαία συλλογή εκπτώσεων, όπου προστίθενται ολόκληρη η αξία των αγορών και οι πελάτες, ανάλογα με το επίπεδο αφοσίωσης, μπορούν να λάβουν στο τέλος του μήνα ένα συνολικό εκπτωτικό κουπόνι
  • Προνόμια συνεργατών, όπου σε αυτή την περίπτωση οι πελάτες λαμβάνουν ειδικές προσφορές από διάφορες συνεργαζόμενες με τη Lidl εταιρείες
  • Διασυνοριακή χρήση της εφαρμογής σε όλες τις ευρωπαϊκές χώρες, όπου δραστηριοποιείται η Lidl

Σίγουρα, το Lidl Plus δεν αποτελεί μόνο μια προσπάθεια, για να κατανοήσει η Lidl Hellas καλύτερα το αγοραστικό κοινό της. Mέσω της παραπάνω στρατηγικής η Lidl θέτει τα γερά θεμέλια, για να προωθήσει περαιτέρω τον ψηφιακό μετασχηματισμό της.

Lidl Pay

Η επόμενη λογική κίνηση θα είναι ο εμπλουτισμός της εφαρμογής και με τη δυνατότητα πληρωμής μέσω της Lidl Pay, μια υπηρεσία που η Lidl έχει ήδη ενεργοποιήσει σε άλλες χώρες, όπως στην Ισπανία και στην Πολωνία. Με την Lidl Pay, ο πελάτης εξαργυρώνει τις αγορές του, σκανάροντας απλώς με το Smartphone τον κωδικό QR της Lidl στο ταμείο, αλλά στοχεύει και στην ανάπτυξη προσωποποιημένων προσφορών – υπηρεσιών.

Η Lidl, λοιπόν, προωθεί τον ψηφιακό μετασχηματισμό της και δεν είναι απίθανο να δούμε σύντομα το λανσάρισμα ενός eShop („Lidl: Το φράγμα του 1 δισ. ευρώ πιθανόν να έχουν σπάσει οι διαδικτυακές πωλήσεις της“) και στην ελληνική αγορά.

ΥΓ. Η Lidl Hellas ανακοίνωσε και επίσημα το λανσάρισμα του Lidl Plus.

Σχετικά άρθρα:



Categories: e-commerce, E-Food, E-Marketing, Multichannel Commerce

Tags: , , ,

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αρέσει σε %d bloggers: