Η Lidl Hellas ετοιμάζεται να λανσάρει στις 21 Σεπτεμβρίου το mobile πρόγραμμα πιστότητας Lidl Plus στην Ελλάδα. Αυτό διαφαίνεται να κρύβεται πίσω από την αναγγελία στην ιστοσελίδα της Lidl Hellas, καθώς η Lidl τρέχει ήδη την παραπάνω εφαρμογή σε Ισπανία, Βέλγιο, Ολλανδία, Πολωνία, Αυστρία, Δανία, Σλοβενία, το Λουξεμβούργο και από σήμερα σε όλη τη Γερμανία, ενώ η ίδια είχε γνωστοποιήσει ότι θα την λανσάρει και σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες, όπου αυτή δραστηριοποιείται. Βέβαια, το πιο σημαντικό, η παραπάνω εφαρμογή φαίνεται ότι διατίθεται ήδη σε 17 γλώσσες, μεταξύ αυτών και στην ελληνική γλώσσα.
Ποιες υπηρεσίες παρέχει το Lidl Plus;

Πηγή: Lidl.de
Με την εγγραφή στην υπηρεσία, η Lidl Plus (θα) παρέχει στον χρήστη τα παρακάτω ειδικά προνόμια και προσφορές:
- Ψηφιακή κάρτα μέλους και σκανάρισμα αυτής στο ταμείο
- Ψηφιακά κουπόνια μέσω των οποίων ο χρήστης μπορεί πριν ή και κατά τη διάρκεια των αγορών να ενεργοποιήσει την εφαρμογή, έτσι ώστε να λάβει εκπτώσεις σε επιλεγμένα προϊόντα
- Ψηφιακή απόδειξη αγορών
- Ψηφιακά φυλλάδια
- Ψηφιακό «ξυστό» κουπόνι, το οποίο ο χρήστης λαμβάνει για κάθε αγορά του και με αυτό κερδίζει δώρα
- Μηνιαία συλλογή εκπτώσεων, όπου προστίθενται ολόκληρη η αξία των αγορών και οι πελάτες, ανάλογα με το επίπεδο αφοσίωσης, μπορούν να λάβουν στο τέλος του μήνα ένα συνολικό εκπτωτικό κουπόνι
- Προνόμια συνεργατών, όπου σε αυτή την περίπτωση οι πελάτες λαμβάνουν ειδικές προσφορές από διάφορες συνεργαζόμενες με τη Lidl εταιρείες
- Διασυνοριακή χρήση της εφαρμογής σε όλες τις ευρωπαϊκές χώρες, όπου δραστηριοποιείται η Lidl
Σίγουρα, το Lidl Plus δεν αποτελεί μόνο μια προσπάθεια, για να κατανοήσει η Lidl Hellas καλύτερα το αγοραστικό κοινό της. Mέσω της παραπάνω στρατηγικής η Lidl θέτει τα γερά θεμέλια, για να προωθήσει περαιτέρω τον ψηφιακό μετασχηματισμό της.
Lidl Pay
Η επόμενη λογική κίνηση θα είναι ο εμπλουτισμός της εφαρμογής και με τη δυνατότητα πληρωμής μέσω της Lidl Pay, μια υπηρεσία που η Lidl έχει ήδη ενεργοποιήσει σε άλλες χώρες, όπως στην Ισπανία και στην Πολωνία. Με την Lidl Pay, ο πελάτης εξαργυρώνει τις αγορές του, σκανάροντας απλώς με το Smartphone τον κωδικό QR της Lidl στο ταμείο, αλλά στοχεύει και στην ανάπτυξη προσωποποιημένων προσφορών – υπηρεσιών.
Η Lidl, λοιπόν, προωθεί τον ψηφιακό μετασχηματισμό της και δεν είναι απίθανο να δούμε σύντομα το λανσάρισμα ενός eShop („Lidl: Το φράγμα του 1 δισ. ευρώ πιθανόν να έχουν σπάσει οι διαδικτυακές πωλήσεις της“) και στην ελληνική αγορά.
ΥΓ. Η Lidl Hellas ανακοίνωσε και επίσημα το λανσάρισμα του Lidl Plus.
Σχετικά άρθρα:
- Lidl: Το φράγμα του 1 δισ. ευρώ πιθανόν να έχουν σπάσει οι διαδικτυακές πωλήσεις της
- Η Lidl Γερμανίας πουλάει για πρώτη φορά αυτοκίνητα στο ηλεκτρονικό κατάστημά της
- Τα 100 μεγαλύτερα διαδικτυακά καταστήματα της Γερμανίας (2017)
- Πού είναι τα ελληνικά Apps του ηλεκτρονικού εμπορίου;
- H Lidl προωθεί τον ψηφιακό μετασχηματισμό της
- Η Lidl Γερμανίας θέλει να ανταγωνιστεί την Amazon Prime Pantry με τη νέα της υπηρεσία παράδοσης μη ευπαθή προϊόντων «Vorratsbox»
- eFood: Ο Γίγας που περιμένει να τον ξυπνήσουν
Categories: e-commerce, E-Food, E-Marketing, Multichannel Commerce
Απάντηση